سری بعدی مک‌بوک‌ها با صفحه نمایش رتینا خودنمایی خواهند کرد

اپل در به‌روز رسانی کوچکی که در سیستم عامل مذکور انجام داده و آنرا به 10.7.4 ارتقاء داده است آیکون برنامه تکست‌ادیت را از تفکیک‌پذیری 512 در 512 پیکسل به 1024 در 1024 پیکسل افزایش داده است.

1

فارنت:در حالی که اپل ماه اوریل گذشته را برای رونمایی از سری جدید مک‌بوک‌پرو از دست رفته می‌بیند گویا چندان نگرانی برای مشتریان اپل برای اطلا از جزئیات سری جدید این محصول وجود ندارد. چرا که تنها کافیست به آخرین به‌روزرسانی سیستم عامل مک‌او‌اس‌ایکس نگاهی بیندازید تا متوجه شوید که شاید کمترین تغییر اضافه شدن صفحات رتینا به سری جدید مک‌بوک‌پرو است.

در حالی که در طیف جدید رایانه‌های مک‌بوک دیگر دیسک‌های نوری به کناری نهاده  شده و از درایو دیسک نوری خبری نیست، اپل همچنین در به‌روز رسانی کوچکی که در سیستم عامل مذکور انجام داده و آنرا به 10.7.4 ارتقاء داده است بی‌سر و صدا آیکون برنامه تکست‌ادیت را از تفکیک‌پذیری 512 در 512 پیکسل به 1024 در 1024 پیکسل افزایش داده است.

آیکون اپ‌استور و لانچ‌پد نیز در پیش‌نمایش OS X Mountain Lion به تفکیک‌پذیری 1024 در 1024 پیکسل جهش یافته و در حقیقت تمامی این شواهد گواه آن دارد که در سری جدید رایانه‌های مک‌بوک باید شاهد صفحات نمایش رتینا باشیم.

Source: geeky-gadgets

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. EBI می‌گوید

    خیلی خوب میشه عالی میشه