غوطه‌ور شدن در بازی‌های اپ‌استور با برنامه تاچ‌آرکید

هزاران بازی برای آیفون و آی پد وجود دارد والبته به خوبی می‌دانید که پیدا کردن جواهرهای واقعی یا همان بازی‌های خوب و عالی در میان تمام بازی‌های عرضه شده که هر روز در حال افزایش نیز است یک وظیفه و کار دلهره‌آور و البته بسیار سخت است.

0

فارنت: هزاران بازی برای آیفون و آی پد وجود دارد والبته به خوبی می‌دانید که  پیدا کردن جواهرهای واقعی یا همان بازی‌های خوب و عالی در میان تمام بازی‌های عرضه شده که هر روز در حال افزایش نیز است یک وظیفه و کار دلهره‌آور و البته بسیار سخت است.

اگر تاکنون برای تصمیم‌گیری در خرید بازی‌های اپ استور از appshopper استفاده می‌کردید حالا وب سایت بسیار معتبر تاچ ارکید که مختص معرفی بازی‌های بستر iOS  است و دسترسی به آن بر روی بستر وب کاری بسیار طاقت فرسا بود با ارائه برنامه رسمی خود در حال حاضر بسیار ساده‌تر از دسترسی به وب سایت اصلی تاچ ارکید در دسترس کاربران است.

برنامه TouchArcadeیک دسترسی سریع به بررسی‌های اخر و مقالات ارسال شده در وب سایت مرجع  را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که نویسندگان  آن در حال فعالیت شبانه روزی هستند تا به محض ارائه نسخه‌های جدید خبر و مقالات مرتبط با آن را نوشته و منتشر کنند و در ضمن ارائه پیش نمایش‌های منحصر به فرد از عناوین آینده از ویژگی‌های این سایت است و البته امکان دسترسی به انجمن سایت با بیش از 140 هزار عضو را که در حال بحث در مورد بازی‌ها و راهنمایی در مورد بازی‌ها و به اشتراک گذاری استراتژ‌ های اختصاصی خود در بازی‌ها نیز هستند از جمله ویژگی‌های این برنامه است.

در صفحه اصلی برنامه به تازه‌ترین نوشته‌ها دسترسی پیدا می‌کنید  و متن کامل نیز از طریق لینک اخبار قابل دسترسی بوده و در ضمن مطالبی که بیشترین رای را آورده‌اند در بالای لیست قرار دارند و در سمت راست نیز یک نوار با رنگ گرم وجود دارد که در حقیقت لینک بازی‌های داع است  که در آن بازخورد اعضای تاچ ارکید نیز با تعداد ستاره‌ها مشخص شده است.

در ضمن شما می‌توانید به تک تک بررسی هایی که از سال 2008 در وب سایت تاچ ارکید منتشر شده است دسترسی داشته باشید و البته می‌توانید با محدودکردن لیست کمی سرعت بروز رسانی لینک‌های داغ را افزایش دهید.

اگر شما در مقاله معرفی برنامه appshopper  با آیتم لیست آرزوها یا همان Wish List  آشنایی داشته باشید در این برنامه نیز آیتمی به نام Watch List  وجود دارد و شما می‌توانید با افزودن بازی خود در این لیست جدیدترین اخبار ،نقد و بررسی‌ها ،پیش نمایش و.. مربوط به بازی دلخواه خود را دریافت کنید.

در تنظیمات برنامه تاچ آرکید تنظیمات مرکز هشدار نیز وجود دارد  و شما می‌توانید در زمانی که یک مقاله جدید منتشر می‌شود و یا اینکه یک تغییر در بازی دلخواهد شما به وجود بیاید هشدار را دریافت کنید و در ضمن می‌توانید در برنامه تنظیم کنید که در چه ساعاتی دوست ندارید هشدار دریافت کنید تا نرم افزار خواب زیبای شما را قطع نکند.

قابل ذکر است که برنامه تاچ ارکید در حال حاضر فقط برای آیفون و آیپاد تاچ لمسی عرضه شده است و نسخه یونیورسال نیز که برای آی پد نیز قابل استفاده خواهد بود به زودی عرضه می‌شود.

ویزگی‌های زیادی در برنامه تاچ آرکید وجود دارد اما من نمی‌خواهم شما را بیشتر از این معطل کنم پس هر چه سریع‌تر به فروشگاه اپ استور اپل رفته و این برنامه رسمی و رایگان که به حق یک برنامه بسیار عالی است را دریافت و نصب کنید و به قول معروف حالشو ببرید…

لینک دانلود ازآی‌تونز

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.