انتشار نسخه آزمایشی نورتون 2013 از سوی سیمانتک

سیمانتک یکی از بزرگترین تولیدکننده نرم‌افزارهای امنیتی برای رایانه‌های شخصی، نخستین نسخه آزمایشی نرم‌افزارهای نورتون آنتی‌ویروس 2013، نورتون اینترنت سکوریتی 2013 و Norton 360 2013 را منتشر کرد.

0

فارنت:سیمانتک یکی از بزرگترین تولیدکننده نرم‌افزارهای امنیتی برای رایانه‌های شخصی، نخستین نسخه آزمایشی نرم‌افزارهای نورتون آنتی‌ویروس 2013، نورتون اینترنت سکوریتی 2013 و Norton 360 2013 را منتشر کرد.

سیمانتک امیدوار است تا این نسخه که قابل نصب بر روی هر دو ویندوز 7 و ویندوز 8 خواهد بود، بهترین تجربه کاربر از کار با نرم‌افزارهای امنیتی این شرکت تاکنون بوده باشد.

نورتون 2013 دارای ویژگی‌هایی همچون حفاظت از قابلیت‌های ویندوز 8 شامل حفاظت از دانلود و نصب برنامه‌ها از طریق استایل مترو و همچنین مجهز به نسل بعدی دیواره آتشین و قابلیت “فناوری بینش” است

فناوری بینش شامل بهبود توانایی برای شناسایی و مسدود سازی فعالیت شبکه‌های مخرب از جمله شامل فعالیت‌های شبکه‌های موسوم به بوت‌نت است که عمدتا در تلاش برای سرقت اطلاعات شخصی کاربران هستند.

علاوه بر این نورتون 2013 دارای قابلیت نظارت بر پهنای باند است که موجب افزایش هوش مصنوعی و یکپارچه‌سازی نرم افزار با سیستم عامل خواهد بود و در ضمن مصرف‌کنندگان از پرداخت هزینه‌های بیشتر برای ترافیک مصرفی بیهوده معاف خواهند بود.

بعد از دریافت این نرم‌افزار و ثبت‌نام، شما 14 روز فرصت دارید تا نسخه اصلی نرم‌افزار را خریداری کنید که در حدود 40 درصد تخفیف نیز شامل ان می‌شود. البته نورتون هشدار داده است به علت آزمایشی بودن این نرم‌افزار، ممکن است دارای نواقصی نیز باشد پس کاربران بهتر است که از اطلاعات مهم خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.

لینک صفحه ثبت نام و دانلود نورتون انتی ویروس 2013 – بتا

لینک صفحه ثبت نام و دانلود اینترنت سکوریتی 2013- بتا

لینک صفحه ثبت نام و دانلود Norton 360 2013 – بتا

-متاسفانه برای آی‌پی ایران صفحه تست بتا به طور معمول غیرقابل دسترس است.

Source: ubergizmo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.