تمام چیزهایی که در «گلکسی‌اس 3» شاهد آن هستیم!

به طور کل امکانات نرم‌افزاری گوشی جدید سامسونگ بر امکانات سخت‌افزاری آن می‌چربد و در این امکانات نرم‌افزاری، امکانات موجود در تصویربرداری و همچنین قابلیت‌های صوتی گلکسی‌اس 3 بسیار چشمگیرتر است.

49

فارنت: سامسونگ شب گذشته بالاخره از گلکسی‌اس 3 خود رونمایی کرد. در کهکشانی جدید سامسونگ خبری از دوربین 41 مگاپیکسلی نیست و بجای آن سامسونگ در دوربین خود سازمان‌دهی هوشمندانه و قابلیت‌های به‌اشتراک‌گذاری اجتماعی را قرار داده است تا بتواند به عنوان جایگزینی مناسب برای دوربین‌های موسوم به پوینت اند شات عمل کند. به طور کل امکانات نرم‌افزاری گوشی جدید سامسونگ بر امکانات سخت‌افزاری آن می‌چربد و در این امکانات نرم‌افزاری، امکانات موجود در تصویربرداری و همچنین امکان S Voice گلکسی‌اس 3 بسیار چشمگیرتر است.

ما قابلیت‌های اصلی تلفن همراه جدید سامسونگ را برای شما نا‌مبرده و به طور خلاصه به توضیح آنها خواهیم پرداخت.

قابلیت‌های تصویربرداری:

شما را سرزنش نمی‌کنم اگر با دیدن مشخصات دوربین گلکسی‌اس 3 شگفت‌زده نشده باشید اما این موضوع اصلی نیست چرا که سامسونگ بجای افزایش مشخصات سخت‌افزاری دوربین خود به تقویت و افزایش قابلیت‌های نرم‌افزاری دوربین محصول جدید خود پرداخته است. هر دو دوربین این گوشی می‌توانند تصاویر اچ.دی تهیه کنند (دوربین 8 مگاپیکسلی پشت دوربین تصاویر  HDرا با کیفیت 1080P و دوربین جلویی تصاویر HD را با کیفیت 720P ضبط می‌کند.) قابلیت جدید دیگر به شما اجازه می‌دهد تا در هنگام فیلمبرداری، با استفاده از دکمه‌ای که در هنگام کار در گوشه سمت راست و بالای صفحه ظاهر می‌شود، عکسبرداری نیز کنید.

گلکسی‌اس 3 همچنین امکان عکسبرداری با سرعت 6 فریم در ثانیه را تا 20 تصویر متوالی برای شما فراهم می‌کند و یک قابلیت جدید تصویربرداری دیگر نیز امکان تصویربرداری متوالی 8 عکس را با همان سرعت 6 فریم در ثانیه برای شما فراهم می‌کند. این قابلیت‌های تصویربرداری در کنار سایر امکانات همچون تنظیم روشنایی، کنتراست و .. نرم‌افزاری دوربین گلکسی‌اس 3 است. سامسونگ مدت‌زمان آماده بکار شدن دوربین و همچنین تاخیر شاتر در در گلکسی‌اس 3 را تقریبا زمان فوق‌العاده‌ای کمتر از یک ثانیه دانسته است.

قابلیت S Voice:

قابلیت تشخیص صدای سامسونگ (که البته شبیه قابلیت سیری اپل) است و سامسونگ نام آن را S Voice  گذاشته است به شما این امکان را می‌دهد که برنامه دوربین را فعال کرده و بدون اینکه گوشی و یا صفحه نمایش آن را لمس کنید، عکس بگیرید. در این حالت دکمه شاتر دوربین همچنان فعال است اما دوربین با صدای شما نیز کار می‌کند. این حالت بیشتر به‌درد عکس‌های دسته‌جمعی شما می‌خورد که یک‌صدا با هم بگوئید: سیب!

از دیگر قابلیت‌های صوتی این گوشی می‌توان به دیگر موارد همچون شناسایی صاحب گوشی از روی صدا، آماده به‌کار شدن گوشی با دستورات صوتی (تا ۵ دستور شخصی متفاوت) و همچنین اجرای دستورات صوتی مختلف برای راه‌اندازی مواردی همچون دوربین، باز کردن دفترچه تلفن، قسمت ارسال پیام و .. اشاره کرد.

قابلیت S Beam:

این قابلیت در ارسال عکس‌ها و تصاویر ویدیوئی بکار می‌آید که با استفاده از ان.اف.سی و یا یک اتصال وای‌فای مستقیم و با چند بار لمس گوشی خود قادر به ارسال اطلاعات با سرعت 300 Mbps شوید.

قابلیت تگ گروهی:

این قابلیت به درد کسانی می‌خورد که لیست شماره تلفن‌های خود را گروه‌بندی کرده‌اند. در این قابلیت وقتی شما شخصی را در یک گروه خاصی طبقه‌بندی می‌کنید این گروه‌بندی به تصاویر شما هم تعمیم پیدا می‌کند. به طور مثال وقتی شما یک نفر را در لیست تماس خود به عنوان عضو خانواده معرفی می‌کنید و تصویری را برای او مشخص می‌کنید دیگر تصاویر که آن فرد در آنها شناسایی می‌شود به طور خودکار در گروه تصاویر اعضای خانواده شما دسته‌بندی می‌شود.

قابلیت تگ اجتماعی:

در این قابلیت با شناسایی تصاویر و لینک افراد در شبکه‌های اجتماعی مانند گوگل‌پلاس، فیس‌بوک در هنگام تماس افراد مشخصات آنها در شبکه‌های اجتماعی و وضعیت آنها نمایان می‌شود. این قابلیت را تا حدودی قبلا در دموی عینک گوگل دیده بودیم.

قابلیت فیس‌زوم و فیس‌اسلایدشو:

در این دو قابلیت بیشتر بر روی چهره افراد تمرکز شده که به طور مثال می‌توان با زدن بر روی تصایویر افراد به صورت مستقیم بر روی چهره افراد تمرکز کرد که البته نسبت به فناوری‌های قبلی از دقت بیشتری برخوردار است. در فیس‌اسلایدشو نیز در هنگام مرور تصاویر بزرگنمایی بر روی چهره افراد انجام می‌شود.

فقط همین‌ها نبود:

اینها تقریبا مهمترین امکانات نرم‌افزاری سامسونگ گلکسی‌اس 3 بودند و البته نمی‌توان از دیگر قابلیت‌ها همچون قابلیت شماره‌گیری هوشمند آن نیز گذشت که در آن تنها کافیست شماره فرد مورد نظر را در دفترچه تلفن خود پیدا کنید و تنها با نزدیک کردن گوشی به سمت گوش‌اتان، شماره‌گیری آغاز خواهد شد.

در کنار این امکانات نرم‌افزاری، امکانات سخت‌افزاری دیگری هم در این گوشی مانند شارژ بی‌سیم در دنیا برای اولین بار عرضه خواهد شد و بنچمارک‌های انجام شده نیز سربلندی سامسونگ در عرضه گلکسی‌اس 3 و کار سخت اپل در معرفی آیفون بعدی را نشان می‌ دهد. به شخصه فکر می‌کنم محصول جدید سامسونگ حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. به اندرویدی‌ها مثل خودم تبریک می‌گویم!

Source: Engadget

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

49 نظر برای این مطلب
  1. محمد می‌گوید

    سلام به همه دوستان می خواستم بدونم چطور میشه از صفحه نمایش گلکسی اس 3 عکس گرفت
    از دوستان اگه کسی هست بدونه لطفا کمکم کنه ممنون

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      راستش دقیقا نمی‌دونم که خود گلکسی اس 3 به همچین امکانی مجهز باشه یا نه.. اما برنامه‌های اندرویدی زیادی برای این کار عرضه شده مثل: ShootMe

  2. mahmood می‌گوید

    چیز جدیدی من تو این گوشی نمی بینم نسبت به مدلای قبلیش به نظرم هیچ گوشی ایفون نمی شه در فضای خیلی کوچکتر همه امکانات یه اسمارت فون رو جاداده و در مقایسه با این گوشی خیلی سرتره

  3. saeed می‌گوید

    منم به همه این گفته ها کار ندارم ولی خودم شخصا هم اپل هم سونی و هم سامسونگ رو دوست دارم و سامسونگ رو یکم کمتر از بقیه دوست دارم البته الان موندم که 4s بخرم یا s3 البته واسه s3 دارم ثانیه شماری میکنم تا بخرمش ولی باز به خودم میگم 4s هم کلاس داره همم که من تا حالا دستم نگرفتم یه تازگی میشه برام و آشنا تر و واردتر میشم باهاش ولی بدیش اینکه صفحش 3.7 و من اصلا با صفحه زیر 4.2 حال نمی کنم. ولی در کل s3 فکر کنم بهتر باشه ولی به اینم ایمان دارم که وقتی iphone 5 بیاد هم کارش خیلی سخته تا بیاد. ولی اگرم بیاد خیلی حرفا داره واسه گفتن ولی بازم بخاطر اینکه اینجوری که گفتن نهایت صفحش 4 بشه و ومنم تا باز این بیادو رونمایی بشه باز وارد بازار بشه و بیاد تو ایران باز قیمتش متعارف بشه اصلا نمیتونم دوام بیارم میگم همون s3 عالیه و تنها اندرویدی که ازش بشدت متنفرم htc

  4. symbian می‌گوید

    باز هم تاریخ تکرار میشه و نوکیا به صدر جدول برمیگرده مطمئن باشید!

  5. Jack Sparrow می‌گوید

    من SAMSUNG Galaxy S دارم و خیلی هم باهاش حال میکنم اما اصلا به خودم این جرعت نمیدم که با IPhone مقایسش کنم، هیچ ورژنیش، چون همونطوری که میدونید آیفون اومدو یه انقلابی تو صنعت گوشی راه انداخت و بستر این انقلاب هم نرمافزار بود نه سخت افزار، بعد از اونم گوگل با اندروید پا جلو گذاشت که خودم شخصا همیشه کارای گوگل دوست دارم. اما سامسونگ و HTC و غیره هنوز به همون روش سنتی فقط به فکر ارتقاء سخت افزارین و رو پلتفرم گوگل اسکی میرن. نوکیا هم اگه بیاد سمت اندروید چیزی از اینا کم نداره. البته به حق از صفحه نمایش های با کیفیت ساسونگ نمیشه گذشت اما Display آیفون هم مال سامسونگ نیست. و در نهایت Apple Store نرم افزارهای خیلی با کیفیت تری نسبت به Play اندروید داره. بهتره آیفون دست کسی که آیفون بازه ببینین تا بتونین راجعبش قضاوت کنین تا دست کسایی که فقط برای افه میخرنش.

  6. م می‌گوید

    خداییش FM TRANSMITER NOKIA سگش شرف داره به همه گوشیها
    فکرشو بکن اسفالت 6 بازی میکنی با صدای سیستم ماشین و ….

  7. محمد آ می‌گوید
  8. مجید می‌گوید

    اپل هیچوقت بوی کهنگی نمیگیره چون همه مدلهاش در زمان خودش بهترین کیفیت وبالاترین امکانات رو داره و تونسته با عمر کمی که داشته اینجور همه رقبا را به مبارزه بطلبه ولی خب در ازای سرویس خوب پول خوب هم باید داد بستگی داره چه جوری زندگی میکنی

  9. افراز می‌گوید

    galaxy fit دارم خداییش خیلی راضیم . تا حالا نشده بود یه چیز بخرم اینقدر باهاش حال کنم . حالا من فیت رو دارم دیگه ببین این گلکسی جدید چی هست . اپل هم واقعا جلوی سیستم عامل اندروید کم آورده ولی آرم اپل خداییش فوق العادست فقط همین . راستی نوکیا داره چیکار میکنه این وسط؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  10. علی می‌گوید

    به نظر من وقتیکه شما یکی از محصولات اپل (ایفون یا آیپد) رو خریداری میکنید، یه جور احساس نسبت به دستگاهتون پیدا میکنید که این یکی از ویژگیهای اپل هستش بنابراین به راحتی نمی تونید محصولات دیگه رو بپذیرید چون بقیه محصولات مثل سامسونگ براتون مثل کپی از اپل می مونه، مثل اینه که شما بنز سوار شده باشید بعد بگن خوب همون آپشن ها رو هم هیوندا روی آخرین محصول خودش آورده اون موقع شما هیچ وقت میرید بنزتونو بفروشید هیوندا بخرید؟؟؟؟؟ !!!!!!!! شما دیگه به استاندارد بنز عادت کردید و هیچ وقت کلاستون رو عوض نمی کنید. برای دوستانی که سامسونگ رو از اول به عنوان تبلت یا گوشی هوشمند انتخاب کردن باید بگم که ساسونگ و اندروید خوب هستن ولی اپل عالی هستش ، مخصوصا اگه خارج از ایران باشید، کارایی اپل براتون خیلی بالاتر هستش.

  11. خانوم خانوما می‌گوید

    من الان 6 ماهه آیفون 4 دارم ازش خیلیم راضیم کلا اندروید رو اتحادیه اروپا درست کرد واسه رقابت با ios ولی این کجا و آن کجا! تا آیفون نداشته باشی فکر می کنی اندروید بهترینه ولی وقتی یک روز هم با آیفون کار کنی دیگه با هیچی عوضش نمی کنی.

    1. شاهین می‌گوید

      دقیقا.فقط کافیه یک بار با ای فون کار کنی

  12. عارف می‌گوید

    از نظر قیافه زشته.قیمتشم باید بالای یک ملیون باشه.ولی با این ریخت به نظره من نباید حتی بهش نگاه هم کرد.فقطios فقط apple.

  13. hanhan می‌گوید

    دوستان عزیز لطفا

    برین یه کاری از خودتون بکنین . بعد روش تعصب نشون بدین و دعوا کنین.

    نه اینکه واسه دفاع از چیزی که یکی دیگه ساخته و پولش داره می ره تو جیب یکی دیگه وقت عزیزتون رو

    هدر بدین.

    خوش باشین

    1. محمد آ می‌گوید

      دوست عزیز فکر کنم منظورتون اینه که کلا همه بشن مخترع
      از اون جایی که همه باید در مورد کار خودشون نظر بدن پس کسی نمیتونه در مورد اختراع کسی دیگه نظر بده .
      در ضمن با این تز شما یعنی کسی فوتبال نگاه نکنه چون پولش تو جیب کسان دیگه ای میره …
      در مورد هیچ چیزی بحث و گفتگو نشه چون پولش تو جیب سازنده هاش میره
      نتیجه : همه ی دنیا پیشرفت میکنه و ما هنوز در دوره ی عهد تیرکمون ناصرالدین شاه میمونیم!!!!!!
      چون وقتی بحث و گفتگویی نباشه اطلاعات عمومی و دانسته ها تقویت نمیشه
      وقتی این اتفاق بیفته همه به راحتی نظرشون رو بهمون تحمیل میکنن یا سرمون کلاه میزارن چون هیچ دانشی نداریم…
      پس خوبه گاهی رو بعضی چیزها تعصب نشون بدیم یا از بعضی چیز ها با استدلال و منطق دفاع کنیم

      1. sajad می‌گوید

        پس شما چرا اخبار چیزای که دیگران ساختن و دنبال میکنی … !

        1. محمد آ می‌گوید

          یعنی چی؟

          به این دلیل که بالاتر گفتم:
          چون وقتی بحث و گفتگویی نباشه اطلاعات عمومی و دانسته ها تقویت نمیشه
          وقتی این اتفاق بیفته همه به راحتی نظرشون رو بهمون تحمیل میکنن یا سرمون کلاه میزارن چون هیچ دانشی نداریم…

  14. kamran می‌گوید

    انقد گیر ندیدن به این گوشی ها !!! وقتی بیوفته بشکنه 100 تومنم نمیخرنش.من یه nokia 1110 دارم سالار هرچی گوشیه……

    1. sajad می‌گوید

      ای ول به خودتو گوشیت بهترین نظری که تا حالا داده شده همین نظر بوده

    2. شاهین می‌گوید

      پس با همون نوکیات حال کن و اینجا نظر نده خاهشا نوکیا هه هه هه

  15. sepehr می‌گوید

    این عکس که اینجاست ماله Nokia c7 هست که :)) فقط روش نوشته samsung :)) اینم یک کپی دیگه شورش رو در آورده این کمپانیه بدون خلاقیط فقط کپی میکنه طرح های دیگرو اسمش رو عوض میکنه تنها چیزی که تو این گوشی جالب هست شارژ بدون سیمش هست که اونم داک میخاد
    اسم این گوشی رو میشه گذاشت میکس iPhone و c7 :))
    iCloud شده S Beam
    Siri شده S Voice
    افتضاحه کار این کمپانی
    wake up!

  16. محمد آ می‌گوید

    آقا کسی نمیگه اپل بده … بلکه از اولین ها و بهترین هاست اما به نظر آی او اس به نوک قله رسیده اما آندروید حرف هاتی زیادی برای گفتن داره و در حال توسعه هست به همین خاطر من شخصا از ios به android رو آوردم

  17. sajad می‌گوید

    اپل هر چی باشه با سیستم عامل ساخت خودش کار میکنه و با هوش خودش به اینجا رسیده سامسونگ اگه راست میگفت با سیستم عامل بادا به این رده میرسید انصافا باید واقیعت و گفت هر چند که خودمم طرافدار اندرویی ها هستم و گلگسی 2 دارم و با 1000 تا اپلم عوضش نمیکنم

    1. احمد می‌گوید

      اپلم اگه به اینجا رسیده بخش مهمیش به خاطر پردازنده و صفحه نمایشهای با کیفیت و تک سامسونگ بوده.مثل بارزترین ویژگی آیپد جدید.اینم یه واقعیته مگه نه؟

  18. احمد می‌گوید

    سلام.دوستان کسی میدونه تو صفحه ش فناوری جدیدی به کار گرفته شده یا نه؟پلاستیک به کار رفته تو بدنش چجوریه و چه کیفیتی داره

  19. محمد بیدمشکی می‌گوید

    بابا بذارین دلشون خوش باشه به همون آرم سیبش چون چیزه دیگه ای که نمیتونن تو اپل پیدا کنن البته ماشالله تنها چیزی که تو اپل سر تر از همه گوشی هاست وزنشه همه دارن وزن و میارن پائئین و صفحه رو بزرگ تر میکنن این داره وزن و میبره بالا و صفحه رو کوچیک میکنه .
    تازه داره با افتخار میگه که برای اولین بار داره رو اپل 5 رادیو میزنه و ورودی حافظه خارجی میذاره این خودش یعنی کلی پیشرفت .
    اگر 1 سر تو دنیا بزنین فکر کنم فقط اپل و دست ملت ایران میبینین تو خوده آمریکاش کسی آدم حسابش نمیکنه چه برسه …………….

  20. سجاد می‌گوید

    من هم یک بررسی در وبلاگم گذاشتم دوستان می توانند بیایند و مشاهده کنند فکر کنم باید کامل باشد دیگر

  21. mohammad می‌گوید

    سلام
    “امکانات سخت‌افزاری دیگری هم در این گوشی مانند شارژ بی‌سیم در دنیا برای اولین بار عرضه خواهد شد”
    خواستم یه نکته رو بگم.
    اولین شارژ بی سیم برای گوشی های palm pre بود.
    موفق باشید.

    1. Parham می‌گوید

      Bale hagh ba shomast samsung hamishe pish gam boodeh.

  22. علی می‌گوید

    چرا دوربینش بهتر نشده؟!یه گوشی به این خوبی چرا باید پلاستیک باشه!؟اصلا بهتره بگم یه گوشی با کیفیت آندرویدی بگین که بدنش از فلز باشه….وجود نداره!!!خاک تو سرشون این همه خرج گوشی میکنن یه بدنه درست حسابی نمیذارن واسه ی گوشی هاشون

    1. محمد آ می‌گوید

      علی جان این گوشی یکی از بهترین دوربین ها رو داره فکر کنم مطلب بالا رو کامل نخوندی و متعصبانه یه نظر دادی به نفع اپل . در مورد بدنه هم باید بگم قرار نیست کسی با گوشی دعوا کنه که بدنش خراب بشه . بدنه پلاستیک به خاطر وزن کمتر و انتقال حرارت کمتر بهترین گزینه واسه ی این گوشی هست . خدایی امکاناتش رو با اپل مقایسه کنید بعد قیمتش رو هم ببینین – پشتیبانی نرم افزاری رو هم در نظر بگیرین … آندروید خدایی سر تره. البته یفون 4 هم شده یه وسیله واسه خود نمایی تو ایران سفیدش دست خانوم پولداراست و مشکیش دست آقا پولدارا که خیلی هاشون نمیدونن اصلا چی هست!!!!
      خز شد خداییش مثل پرادو و کمری!!!

  23. nima می‌گوید

    اصلا قیافه نداره!!!!
    طرح های سامسونگ داره تکراری میشه………………….

    1. محمد می‌گوید

      ببین نیما جان ب
      هر شرکتی برای خودش یک قالب یا پلتفرمی رو انتخاب کرده
      اپل هیچ وقت نمی خواد تک دکمه ی گردش رو کنار بذاره
      سامسونگ هم دکمه های هوم و دو دکمه ی نورانیش رو طبیعتا ترک نمیکنه!
      اچ تی سی هم قالبش یکی هست (در بعضی گوشی ها تغییراتی رو داره)
      پس باید انتظار داشته باشیم که آیفون 5 با همون شکل قدیمی (باتغییرات جزیی) و گالکسی 4 هم در آینده شبیه به قبلیهاشون باشن!
      فکر نمیکنم حفظ اصالت و در عین حال تغییر برای تفاوت با ورژن قبلی تکراری شدن باشه

  24. arman می‌گوید

    انتظار کهکشانی تر بودن این گوشی و داشتم.به نظر من خیلی باسش کار نشده.حداقل از نگاه اول به طراحی شکلش میشه این و فهمید.

  25. PaRaDox می‌گوید

    چرا اینقدر بی ریخته؟

    تنها چیزی که کم داره ظاهر و طراحی درست حسابی هست که سامسونگ در اینباره خیلی ضعیف عمل کرده.

    گوشیهای قبلی هم اینو نشون داده.

  26. پرهام می‌گوید

    به نظر من هنوز برای قضاوت و اینکه بخوایم سامسونگ رو برنده بدونیم خیلی زوده.
    کجا بود سامسونگ وقتی 22 ماه پیش برای بار اول اپل Cpu 1Ghz رو معرفی کرد؟
    هنوز هیچ گوشی ای به کیفیت صفحه نمایش آیفون نرسیده.
    شما دارید S3 رو با گوشی ای مقایسه میکنید که تقویت شده آیفون 4 هست؟؟
    وقتی 5 اکتبر 2011 استیو جابز فوت کرد اپل در 12 اکتبر آیفون 4S رو معرفی کرد، که تازه هنوز هم از خیلی از گوشی ها سره به خصوص در طراحی.
    به نظر من اپل رونمایی I phone 5 رو تا سالگرد جابز به تاخیر انداخت.
    وقتی I phone 5 اومد معلوم میشه کی برتره….
    به ios، ای های مثل خودم هم پیشا پیش تبریک می‌گم.

    1. Ali می‌گوید

      سلام

      دوست عزیز وقتی !!! آیفون 5 بیاد چند وقت بعدش نکسوس جدید میاد ، دوباره چند وقت بعدش گالاکسی 4 میاد

      حالا این وسط اچ تی سی و سونی و… گوشی جدید میدن و رقابت همچنان ادامه داره …

    2. batman می‌گوید

      به دوست عزیزمون باید بگم که به نظر من اپل تبدیل شده به یک کلاس کاذب.یه طبل تو خالی پولتو بریزی دور واسه داشتن مثلا یه لوگوی سیب البته تو ایران.و همین طور سیستم عاملش که اصلا با آندروید و خوصوصیاتش قابل قیاس نیست.در ضمن شما که میگی کیفیت صفحه ایفون تکه میدونی lcdآیفون رو چه کمپانی میزنه؟نمیدونی دیگه هیچ کدوم اونایی که آیفون دارن نمیخوان این چیزارو قبول کنن چون نمیخوان باور کنن یه گوشی رو با 3 برابر قیمت جهانیش خریدن بلد هم نیستن باهاش کار کنن…….

      1. پویا می‌گوید

        باز حالا اپل یه لوگویی داره.سامسونگ چی؟بعدش هم شما میدونی که سیستم عامل اپل مال خود شرکت اپله.مثل سامسونگ نیس که محتاج اندروید گوگل باشه!!!!!گوگل اگه اراده کنه سامسونگ همه گوشی هاش تعطیله.در ضمن رابط کاربری ios فوق العاده راحته.در خصوص قیمت هم باید بگم
        یک سری افراد سود جو تو ایران باعث بالا رفتن قیمت این محصولات می شن.

    3. nashenas می‌گوید

      با عرض پوزش از دوست عزیز پرهام

      اگر زحمتی بکشید و سطح اطلاعات خود را بالاتر ببرید مجبور نیستید اطلاعات نادرست بدهید

      لطف بفرمایید با ارایه سند بفرمایید در کدام تاریخ پردازنده یک گیگاهرتزی اپل معرفی شده و در کدام دستگاه به صورت عملیاتی استفاده شده است .

      و گردانندگان محترم این پایگاه

      بهتر بود نظرات مربوط به تعصبات کورکورانه و عبارات جاهلانه را منتشر نمیکردید با تشکر از شما

      1. عارف می‌گوید

        معذرت میخوام cpu iphone 4 mage 1ghz نیس.این حرفا چیه.وقتی نمیدونین لازم نیس نظر بدین.شما که این حرفو میگی تابلو هس که سطح اطلاعاتتون پاینه.یکم مطالعه قبله نظر دادن واقعا خوبه.

        1. ali می‌گوید

          بازم شما اندرویدی ها اومدید چرت و پرت گفتید تو سایت تابلو شدید تو سایت آخه یبار دوبار سه بار بسه دیگه ما خسته شدیم از بس شما رو زاع ردیم تو سایت ولی شما هنوز از رو نرفتید بابا روه رو برم

      2. نام شما می‌گوید

        شما که اینقد اطلاعتتون دم میزنید لطفا به این لینکا ١نگا کوچولو کنین
        http://www.gsmarena.com/apple_iphone_4-3275.php
        http://www.gsmarena.com/apple_iphone_4s-4212.php
        ندونسته نظر ندین مجبور که نیستی
        ممنون

        1. محسن توفیقی می‌گوید

          این دو گوشی هر دو از پردازنده 1 GHz Cortex-A8 استفاده می کنن:

          Apple iPhone 4
          معرفی: June 2010
          http://www.gsmarena.com/apple_iphone_4-3275.php

          Samsung Galaxy S i9000
          معرفی: March 2010
          http://www.gsmarena.com/samsung_i9000_galaxy_s-3115.php

          بجای اینهمه دعوا یه تاریخ عرضه رو مقایسه کنید کافیه.
          به همدیگه هم توهین نکنید. کلا از این بحثهای بچگانه نکنید. برا سامسونگ و اپل و هر کمپانی خارجی دیگه جان فشانی نکنید. موفقیت هیچکدوم نه سودی برای شما داره نه کشورتون. هیچ افتخاری هم ازشون به شما نمیرسه.

        2. Parham می‌گوید

          MERCI……

    4. علی می‌گوید

      دمت گرم حرف دل منو زدی

    5. پویا می‌گوید

      منم باهات موافقم دوست عزیز
      این سامسونگ با s voice چرتش خودش رو حقیر کرد.کپی siri اپل هستش.فقط هم هی بلده صفحه نمایش super amoled بزنه رو گوشیهایش
      به امید موفقیت بیشتر اپل.البته الان هم از همه برتره
      این سامسونگ باید بره یخچال و لباس شوئی بزنه
      سامسونگ و چه به این غلطا!!!!!!!!!!

      1. mz می‌گوید

        اپل کجا گلکسی کجا اپل فقط بدنه داره وهیچی و یه خرده کلاس