اینفوگرافی: مقایسه چهار غول برتر دنیای تلفن‌های همراه هوشمند

در این جدول و در هر عنوان برترین گوشی با رنگ سبز مشخص شده و گوشی که کمترین مشخصات را در ان عنوان داشته نیز با رنگ خاکستری مشخص شده است تا بتوانید بررسی راحت‌تری میان این چهار غول صورت دهید.

5

فارنت: سامسونگ شب گذشته بالاخره گلکسی‌اس 3 را رونمایی کرد. این تلفن همراه علاوه بر قابلیت‌های سخت‌افزاری خاص خود با برخی قابلیت‌های نرم‌افزاری جدید از سوی سامسونگ عرضه شده است.

اکنون و با حضور نماینده سامسونگ در بازار تلفن‌های همراه هوشمند، به‌راحتی می‌توان به مقایسه برترین گوشی‌های بازار با یکدیگر با حضور نماینده تمام شرکت‌های مطرح پرداخت.

در این جدول و در هر عنوان برترین گوشی با رنگ سبز مشخص شده و گوشی که کمترین مشخصات را در ان عنوان داشته نیز با رنگ خاکستری مشخص شده است تا بتوانید بررسی راحت‌تری میان این چهار غول صورت دهید.

البته باید این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که مشخصات بکار رفته در این جدول مشخصات استاندارد این گوشی‌هاست و در برخی مدل‌ها برای بعضی اپراتورهای مخابراتی مدل‌هایی تولید می‌شود که مشخصات سخت‌افزاری متفاوتی دارد.

برای بزرگنمایی تصویر می‌توانید بر روی آن کلیک کنید.

Source & info:Engadget

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. AAA می‌گوید

    واقعا به نظر شما هر گوشی که صفش بزرگتره برتره؟؟؟؟؟؟
    مقایستون واقعا چرن بود یکم سعی کنید دقیق باشید

  2. guest1 می‌گوید

    جهت اطلاع:
    این مشخسات one x مربوط به کشور امریکاست. از پردازنده دو هسته ای استفاده کردن که با 4G سازگار باشد.

    این گوشی در سایر کشورها با پردازنده 4 هسته ای به فروش میره…

    در ضمن فیلمهایی که من از سامسونگ دیدم همشون لگ نشون میدن . احتمالا اندروید ایس کیریم سندویچ خیلی سنگین باشه و همین رم 1 و پردازنده 4 هسته ای بیشتر هزینه ران کردن سیستم عامل بشه .

    من شخصا از لومیا بیشتر خوشم میاد. احساس میکتم از لحاظ طراحی بهتر یاشد. خیلی سخته که مدلهای مختلف htc و samsung رو از هم تشخیص داد از بس که شبیه هم طراحی شدند.

    نمیشه انکار کرد! روی کاغذ سامسونگ و اچ تی سی خیلی قویا ولی باید دید تو کاربرد روزمره چطور!

  3. zoroastrian می‌گوید

    به جان خودم ایفون رمش 1 گیگ …

  4. حسن می‌گوید

    خواستم اطلاع بدم وبلاگ انگجت از روی اینفوگراف طراحی شده شما کپ زده!

    1. محسن صحافی می‌گوید

      خب کار خوبی نکرده حسن جان! بهشون تذکر می‌دادی! دی: