اولین تریلر رسمی منتشر شده از بازی Call Of Duty: Black Ops 2

اکنون در حدود 250 نفر مشغول کار بر روی توسعه این بازی هستند که با تستر‌های بازی این تعداد به 300 نفر می‌رسد. زامبی‌ها بخش بزرگی از بازی را تشکیل داده و بسیاری از بازیگران و کارمندان شرکت تری‌آرچ اکنون بر روی مراحل ‘undead’ که یک بخش تک نفره و بزرگ است تمرکز کرده‌اند.

5

فارنت: مارک لامیا از استودیو تری‌آرچ در مورد این بازی که تاریخ رونمایی رسمی آن سیزدهم نوامبر اعلام شده، خاطرنشان کرده است که در حدود ۲۵۰ نفر مشغول کار بر روی توسعه این بازی هستند که با تستر‌های بازی این تعداد به ۳۰۰ نفر می‌رسد. بنا بر اعلام مارک لامیا زامبی‌ها بخش بزرگی از بازی را تشکیل داده و بسیاری از بازیگران و کارمندان این شرکت بر روی مراحل ‘undead’ که یک بخش تک نفره و بزرگ است تمرکز کرده‌اند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. arash می‌گوید

    سلام اگر میشود تریلر بازی callof duty blackops 2 را بر روی سایت قرار دهید تابدون دانلود کردن ان را بتوان دید با تشکر از سایت خوبتان

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      دوست عزیز.. قبلا در فارنت منتشر کردیم و می‌تونید در لینک‌های زیر تصاویر و اولین تریلر رسمی منتشر شده برای بازی رو ببینید.
      http://farnet.ir/1391/02/14/call-of-duty-black-ops-2-gallery/
      http://farnet.ir/1391/02/14/reveal-trailer-official-call-of-duty-black-ops-2/

  2. shayan می‌گوید

    سلام
    دسته شما درد نکنه بسیار عالی بود من تا الان تمام نسخه های call of duty را تمام کرده ام وحالا منتظر نسخه جدیدش هستم امیدوارم هرچه زود تر بیاد با تشکر از سایت خوبتون

  3. سارانا می‌گوید

    من که چشم انتظار این بازی هستم
    انشا… که هر چه سریعتر برسه

  4. capitan price می‌گوید

    معرکه بود . دمتون گرم