اخبار ناگوار در مورد جیلبریک iOS 5.1

یکی از معروف‌ترین هکرهای پلتفرم iOS بدون شک Pod2g است که در به‌روز رسانی وضعیت جیلبریک آخرین نسخه آیفون در توئیتر اخبار مایوس‌کننده‌ای منتشر کرده و اعلام کرده است که انتشار عمومی جیلبریک IOS 5.1 ممکن است ماه‌ها به طول بکشد.

6

فارنت: یکی از معروف‌ترین هکرهای پلتفرم IOS بدون شک Pod2g است که در به‌روز رسانی وضعیت جیلبریک آخرین نسخه آیفون در توئیتر اخبار مایوس‌کننده‌ای منتشر کرده و اعلام کرده است که انتشار عمومی جیلبریک iOS 5.1 ممکن است ماه‌ها به طول بکشد.

او در این مورد می‌گوید: “هیچ نشانه‌ای وجود ندارد و ما در حال تنظیم قطعات این پازل هستیم و تمامی این مسائل ممکن است یک ماه، شاید دو ماه و… طول بکشد!. من می‌دانم که به‌روز رسانی برای یک ماه ممکن است بسیار طولانی باشد اما برای چنین پروژه مهمی این زمان مانند یک سرگرمی کوچک است.”

هفته گذشته بود که این هکر اعلام کرد که Chronic Dev-Team دیگر همه حفره‌های امنیتی مورد نیاز برای ارائه جیلبریک userland برای iOS 5.1 را در اختیار دارد.

Source: Twitter

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. Amir می‌گوید

    ای بابا میترسم انقد طولش بدن تا اپل ورژن بعدی هم بده بیرون دیگه بد بخت میشیم

  2. جواد می‌گوید

    امروز هم باز یه فاجعه جدید ios 5.1.1 هم ارائه شد و این خیلی بده
    اپل خیلی از هکرها جلو افتاده.
    به احتمال زیاد حفره ها در این ورژن به حداقل ممکن رسدیدند و با این اوصاف زمان برای ارائه جلبریگ طولانی تر خواهد بود

  3. عباس می‌گوید

    دوست عزیزی که میگی سامسونگ خوبه سامسونگ با سیستم عامل خودش یعنی بادا که واقعا جای پیشرفت داره کار نمیکنه بلکه داره رو اندروید کار میکنه که منبع باز هست سامسونگم سیستم عامل رسمیش اعصابو خراب مبکنه من ویو دارم و گوشیش خداست ولی پشتیبانیش تاسف انگیزه

  4. افشین بدخشان می‌گوید

    این گوشیهای اپل بایستی مثال گوشیهای سام سونگ برنامه را کامل از اینترنت برداشت کند شما می فرماید نه نمی شه هزینه بر دار چرا برنامهای گوشیهای اندورید هزینه ندارد چرا کسی که گوشی اپل می خرد یک سال تمام نمی تواند نگه دارد این خودش یک سوال برای شما بایستی باشد نه اینکه قیمت بالا هست نه هزینه برنامهایشی خیلی بالا است مشتری که هر ماه نمی تواند یک بار برای جیلبرینکش هزینه پرداخت کنه قیمت ببر بالا ولی برنامهارا طوری کنید همه بتواند از اینترنت برداشت کنند تا کسی که گوشی اپل دارد از داشتن گوشی اپل کیف کنه …….. من خودم اپل دارم ولی خانم اس تو سامنسونگ دارد خانم برنامها را به خوبی می تواند از اینترنت بداشت کنند ولی من حتما بایستی پنجاه هزار تومان خرج کن تا یک برنامهای بزنم این خیلی بعد سامسونگ دارد جای همه گوشیها را می گیرد

  5. افشین بدخشان می‌گوید

    من بدون اینکه کاری انجام بدم گوشی خود به خود به انترنت وصل شده و برنامه 5.1.دانلود کرده بیست روزی می شه فعلا هیچ بر نامه را باز نمی کند می کویند کد بر نامه 5.1 میخواهد بخاطر اینکه من از تهران خیلی دورم کاری نتواستم انجام دهم

  6. حامد می‌گوید

    اینکه خیلی بد شد……