ثانیه‌شماری آنلاین سامسونگ برای رونمایی از کهکشانی جدید!

هنوز جزئیات زیادی منتشر نشده است اما گزارش‌ها این تلفن همراه را از لحاظ سخت‌افزاری شبیه به HTC One X می‌دانند که از پردازنده 4 هسته‌ای و 1.5 گیگاهرتزی به همراه یک گیگابایت رم و صفحه نمایش 4.7 اینچی برخوردار است.

0

فارنت: سامسونگ امیدوار است در فروش گلکسی‌اس3، نسل بعدی تلفن همراه اندرویدی خود با انبوهی از مشتریان مشتاق روبرو شود تا آنجا که با راه‌اندازی لحظه‌شماری آنلاین، رونمایی محصول جدید خود را انتظار می‌کشد.

بخش موبایل شرکت سامسونگ صبح امروز همچنین در صفحه توئیتر خود پیغام خاص و مرموزی را بدین مضمون منتشر کرد: “Destination: tgeltaayehxnx” که احتمالا کلمه‌ای تشکیل شده از جمله “The next Galaxy” است.

این موضوع تا آنجا ادامه پیدا کرد که وب‌سایت TheVerge همچنین کشف کرد که tgeltaayehxnx در واقع نام یک وب‌سایت نیز است که ظاهرا توسط بخش موبایل شرکت سامسونگ راه‌اندازی شده و در آن ضمن قرار گرفتن یک ثانیه‌شمار معکوس، پیغامی نیز بدین مضمون در بالای آن قرار گرفته است که: “شما قدم بعدی را برخواهید داشت تا..”
شرکت سامسونگ تاکنون به غیز از زمان رونمایی تلفن همراه هوشمند جدید خود که پیش از این سوم ماه می (چهاردهم اردیبهشت) اعلام شده بود، جزئیات اندکی از آن را افشا کرده است.

در همین حال برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که سری جدید تلفن همراه هوشمند اندرویدی سامسونگ که احتمالا همان گلکسی اس‌3 نام خواهد داشت نسبت به سری قبلی خود از ارتقاء کمتری برخوردار شده است.

هنوز جزئیات زیادی منتشر نشده است اما همان گزارش‌ها این تلفن همراه را از لحاظ سخت‌افزاری شبیه به HTC One X می‌دانند که از پردازنده 4 هسته‌ای و 1.5 گیگاهرتزی به همراه یک گیگابایت رم و صفحه نمایش 4.7 اینچی برخوردار است.

البته همانطور که گفتیم، پیش از این زمان رونمایی از تلفن همراه هوشمند جدید سامسونگ چهاردهم اردیبهشت اعلام شده بود و هنوز معلوم نیست سامسونگ بعدازظهر امروز و در ساعات 16 به وقت تهران قصد رونمایی از چه چیزی را دارد و آیا زمان رونمایی از سری بعدی کهکشانی را جلئو انداخته و یا محصول یا سرویس دیگری در راه است.
ما هم مانند شما به انتظار می‌نشینیم!

Source: Cnet

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.