اچ‌.تی.سی: مشتریان گوشی نازک را به عمر بالای باطری ترجیح می‌دهند

با توجه به پیشرفتی که از شرکت اچ.تی.سی با عرضه مدل‌های One X و One S شاهد بوده‌ایم که در حقیقت محصولی از تیم تحقیاتی این شرکت بودند، باید منتظر عرضه مگاباتری‌ها از سوی این شرکت نیز باشیم.

1

فارنت: بر اساس تحقیقات شرکت htc، خریداران تلفن همراه بیشتر به نازک بودن تلفن همراه اهمیت می‌دهند تا عمر باطری آن و با این حال این شرکت در حال توسعه تولید باتری‌هایی با ظرفیت 3000mAh است.

بیورن کیبورن معاون شرکت اچ.تی.سی در این خصوص اعلام کرد که این شرکت در سال گذشته تحقیقات و پژوهش‌های مختلفی را بر روی این موضوع انجام داده است که مشتریان به کدام فاکتور مابین گوشی نازک یا باطری با عمر بالا اهمیت می‌دهند.

البته موتورلا به عنوان مثال در این مورد پیشقدم بوده است و تلفن همراه Droid RAZR که سمبل این شرکت به شمار می‌رود را در دو نسخه ارائه کرده است. نسخه اول فوق‌العاده نازک با عمر باتری صرفا منطقی و مدل RAZR Maxx که ضخیم‌تر بوده اما از عمر باطری بسیار بالا برخوردار است.

حالا با توجه به پیشرفتی که از شرکت اچ.تی.سی با عرضه مدل‌های One X و One S شاهد بوده‌ایم که در حقیقت محصولی از تیم تحقیاتی این شرکت بودند، باید منتظر عرضه مگاباتری‌ها از سوی این شرکت نیز باشیم.

کیبورن باز هم اشاره می‌کند که عمر باتری هنوز هم مهم است اما این شرکت بر پیشرفت‌هایی مانند فن‌آوری باتری‌های جدید که هنوز در عصر یخبندان به‌سر می‌برند تمرکز دارد و البته قدرت مدیریت بهتر در نرم‌افزار یکی دیگر از فاکتورهایی است که این شرکت بر آن تکیه دارد.

البته او به این نکته نیز اشاره دارد که به عنوان مثال در تلفن همراه مدل One X این شرکت، قابلیت استفاده از باتری بزرگتر علیرغم نازک بودن بکار رفته است، ویژگی که در کمتر تلفن همراهی تاکنون مشاهده شده است.

Source: Slashgear

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ar30 می‌گوید

    حرف میزنه ها ! همه عمر زیاد باطری رو به نازک بودن ترجیح میدن .