رونمایی از سرویس ابری سامسونگ همزمان با «گلکسی‌اس 3»

این سرویس بر خلاف سرویس شرکت اپل در ابتدا دارای هیچ‌گونه محدودیتی نیست و شما هر چیزی را که دلتان بخواهد می‌توانید در اکانت خود آپلود کنید که از این لحاظ بسیار شبیه به سرویس مشهور دراپ‌باکس است.

0

فارنت: بر اساس گزارش سایت‌های خبری کره‌ای، شرکت سامسونگ قصد دارد به زودی و در چهاردهم اردیبهشت ماه، سرویس ابری خود را با نام S-Cloud رونمایی کند و البته این نام اگر چه بسیار به نام سرویس ابری اپل یعنی iCloud شبیه است، اما اصلا یک شوخی نیست.

بنابر گزارش‌ها، این سرویس بر خلاف سرویس شرکت اپل در ابتدا دارای هیچ‌گونه محدودیتی نیست و شما هر چیزی را که دلتان بخواهد می‌توانید در اکانت خود آپلود کنید که از این لحاظ بسیار شبیه به سرویس مشهور دراپ‌باکس است.

در این سرویس شما حتی می‌توانید به فیلم‌ها، نمایش‌های محبوب تلویزیونی و موسیقی‌های خود دسترسی داشته باشید و بالطبع از هرکجا که بخواهید نیز قادر خواهید بود با تبلت، لپ‌تاپ و تلفن‌های همراه سامسونگ به فایل‌های خود دسترسی داشته باشید.

علاوه بر این گفته می‌شود که مقدار ذخیره‌سازی درسرویس سامسونگ بیشتر از 5 گیگ خواهد بود و ای‌بار از این لحاظ رقیبی جدی برای سرویس ابری مایکروسافت یعنی اسکای‌درایو خواهد بود.

به هر حال به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد در چهردهم اردیبهشت ماه علاوه بر رونمایی از گل سرسبد محصولات خود یعنی گلکسی‌اس3 از سرویس ابری خود نیز رونمایی کند و این اصلا دور از انتظار نیست.

Source: Gsmarena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.