خداحافظی HTC از تولید گوشی‌های کیبرد دار!

اخباری به بیرون درز پیدا کرده است که تیم طراحان HTC به صراحت در مورد دور شدن از تولید گوشی‌هایی با صفحه کلید فیزیکی سخن به میان آورده است.

2

فارنت:ممکن است ما همیشه گوشی‌های صفحه کلیدی را دوست داشته باشیم ولی متاسفانه به نظر می‌رسد که این فرم گوشی کم کم در حال منقرض شدن است.

اخباری به بیرون درز پیدا کرده است که تیم طراحان HTC  به صراحت در مورد دور شدن از تولید گوشی‌هایی با صفحه کلید فیزیکی سخن به میان آورده و تاکید بسیار بر گوشی های تاچ اسکرین یا همان لمسی کرده‌اند.

با این حال نمی‌توان منکر شد که یک تلفن همراه با صفحه نمایش بزرگتر به مراتب بهتر کار می‌کند و البته ما تنها در سال گذشته شاهد گوشی ChaCha از سوی این غول تایوانی بودم  که حتی دکمه فیس بوک آن نیز به اندازه کافی برای ترغیب خریدارن کافی نبوده و این گوشی دارای فروش خوبی نبود.

عدم موفقیت چاچا و همچنین قبل‌تر از ان Desire Z  باعث شده است که اچ تی سی به ارزیابی دوباره برنامه تولید گوشی‌های کیبرد دار بپردازد و به نوعی آنرا از برنامه خود برای همیشه کنار گذارد.

Source:Gsmarena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ـرضا می‌گوید

    man asheghe goshihaye dokmei hastam va benazare man hichi goshi dokmei nemishe akhe davamesham kheili bishtare :'(

  2. reza_1st می‌گوید

    آخرین گوشی با کیبرد فیزیکی که داشتم Touch pro2 بود. با اینکه بعد از اون دیگه گوشی کیبرد دار نگرفتم و بخاطر وزن و ابعاد رفتم سمت گوشی های فقط لمسی، ولی هنوزم وقتی دارم با گوشیم یه ایمیل میفرستم یا یه متن طولانی رو تایپ میکنم تو وب یا هرجای دیگه، حسرت کیبرد اونو میخورم، هرکار کنیم وقت تایپ، هیچ چی کیبردی نمیشه که پایین رفتن دکمش رو زیر دستت حس کنی :)