رونمایی دالبی و فیلیپس از Dolby 3D

دالبی یک نام بزرگ در 3 بعدی سازی سینما است و حالا این شرکت با همکاری فیلیپس انقلابی را در صفحات نمایش کوچکتر پدید خواهند آورد که شامل تلویزیون ،تبلت،لپ تاب و تلفن‌های همراه خواهد شد

0

فارنت: دالبی یک نام بزرگ در 3 بعدی سازی سینما است و حالا این شرکت با همکاری فیلیپس انقلابی را در صفحات نمایش کوچکتر پدید خواهند آورد که شامل تلویزیون ،تبلت،لپ تاب و تلفن‌های همراه خواهد شد و این تیم یک فرمت جدید را با نام دالبی 3 بعدی ایجاد کردند که باعث تحول محتوای 3 بعدی خواهد شد.

این محتوای 3 بعدی در تمام دستگاه‌هایی با صفحه نمایش 3بعدی حتی آنهایی که از عینک استفاده نمی‌کنند به بهترین وجه ممکن به نمایش درخواهد آمد.

در سیستم جدید Dolby 3D ، محتوای 3 بعدی به صورت اتوماتیک خود را با هر گونه صفحه نمایشی منطبق می‌کند و محتوای 3 بعدی که دارای تفکیک پذیری بالایی نیز نیست به صورت اتوماتیک به صورت تمام صفحه و با کیفیت بالا پخش می‌شود.

گفتنی است هدف فیلیپس از این طرح ارائه راهکاری برای شبکه‌های کابلی و همچنین سایر تولید کنندگان محتوای 3 بعدی است تا مشتریان با خرید دستگاه دالبی 3 بعدی، محتوای مورد نظر را بدون کوچکترین اشکال با بالاترین وضوح مشاهده کنند و این در حالی است که دستگاه دالبی 3 بعدی دارای سازگاری کامل با صفحه نمایش 3 بعدی آنان نیز است.

Source:Engadget

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.