آدرس جدید کارخانه فاکس‌کان در برزیل: خیابان استیو جابز!

در حال حاضر این خیابان به نام پرتغالی Avenida Steve Jobs یا خیابان استیو جابز تغییر نام یافته است که البته قبلا به نام یکی از شهرداران موفق این شهر بود و خیابان اصلی اتصال این شهر به سائوپائولو برزیل به حساب می‌آید.

0

فارنت: یکی از شعبات و کارخانجات شرکت فاکس‌کان چین که یکی از سازندگان عمده محصولات اپل به شمار می‌رود در شهر جوندایی در جنوب شرقی برزیل واقع شده است حالا و با موافقت شهرداری این منطقه نام خیابان اصلی کنار این کارخانه به استیو جابز تغییر یافته است.

داستان از آنجا آغاز شد که چند روز بعد از درگذشت استیو جابز لایحه‌ای برای تغییر نام خیابانی که درآن کارخانه فاکس‌کان واقع شده است و تغییر آن به نام خبابان استیو جابز به شهرداری این شهر ارائه شد.

مجوز تغییر نام این خبایان بالاخره در 27 مارس حالت رسمی به خود گرفت و در حال حاضر نیز این خیابان به نام پرتغالی Avenida Steve Jobs یا خیابان استیو جابز تغییر نام یافته است که البته قبلا به نام یکی از شهرداران موفق این شهر بود و خیابان اصلی اتصال این شهر به سائوپائولو برزیل است.

البته این ایده که نام خیابان را به استیو جابز تغییر داده شده است تنها هدف‌های معنوی را با خود ندارد چرا که مطمئنا مسئولان برزیلی به این موضوع نیز فکر کرده‌اند که این موضوع می‌تواند شرکت اپل را ترغیب کند تا پروژه‌های بیشتری را به این کارخانه واگذار کند و در نتیجه افراد بیشتری جذب این کارخانه شده و به نوعی برای این منطقه درآمدزایی شود.

Source: geeky-gadgets

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.