مکس خشمگین به iOS آمد

بازی مکس پین که یکی از بهترین بازی‌های دهه 90 به حساب می‌آید و جوایز فراوانی را برای شرکت راک استارز به ارمغان آورده بود برای سیستم عامل iOS عرضه شد.

3

بازی مکس پین یکی از بهترین بازی‌های دهه 90 که جوایز فراوانی را برای شرکت راک‌استارز به ارمغان آورده بود همان‌طور که پیش از این وعده آن را داده بودیم، برای دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل iOS نیز عرضه شد.

داستان بازی مکس پین به نقل از ویکی‌پدیا:

این بازی داستان زندگی یک پلیس نیویورک است که بعد از ظهر یک روز بی‌فرجام، هنگام بازگشت به خانه‌اش متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده‌اش به معتادان جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام “V” به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند. در پی جستجوهای بیشتر، او متوجه می‌شود که مادهٔ “V” نتیجهٔ یکی از پروژه‌های سری ارتش آمریکا است که به منظور افزایش پایداری نیروی پیاده اجرا شده‌است. ولی به خاطر عدم نتیجهٔ قابل قبول، مدتی پیش رسما متوقف شده‌است و زنی به نام «نیکل هورن» این پروژه را به صورت غیرقانونی و پنهانی ادامه داده‌ است.در ادامه بازی مکس پین در جستجوی نیکل هورن از مراحل پرخطری عبور می‌کند و….

نسخه iOS بازی مکس پین که برای ما ایرانی ها بسیار نوستالژیک خواهد بود دارای ویژگی‌های زیر است:

– ویژگی تیراندازی به صورت اسلوموشن به سوی دشمنان که در زمان عرضه اولیه خود ایده بسیار جالب و بدیعی بود.

– پشتیبانی از صفحه نمایش رتینا برای آی‌پد جدید (یکی از دلایل احتمالی بالاتر  رفتن حجم بازی به بالای یک گیگ)

– گیم‌پلی کاملا منطبق شده با صفحات نمایشی لمسی

– شبکه اجتماعی راک استار کلوب که در حال حاضر فقط برای دستگاه‌های آیفون 4، آیفون 4s، آی‌پد 2 و نیو آی‌پد در دسترس است و برای سایر دستگاه‌ها هنوز راه اندازی نشده است (برای جلوگیری از شلوغی بیش از حد و فشار بر سرورها)

راک استار توصیه کرده است پس از دانلود و نصب بازی مکس پین، یک بار دستگاه ری‌استارت شود و سپس برنامه‌هایی که احتیاج ندارید را از مولتی‌تسکینگ ببندید تا بازی با بالاترین کیفیت ممکن بر روی دستگاه شما اجرا شود.

تذکر: برای کاربرانی که در چت‌باکس از کد تقلب “Skip to Level” استفاده می‌کنند توصیه می‌شود که برای پرش به مرحله بعد بهتر است که حتما اسلحه مناسب را داشته باشند تا در مقابله با دشمنان سرسخت‌تر به مشکل برنخورند.

گفتنی است که بازی یونیورسال بوده و دیگر نسخه مخصوص آی‌پد ندارد و با قیمت 2.99 دلار که مناسب هم به نظر می‌رسد، عرضه شده است.

دانلود بازی مکس پین  از آی‌تونز

دانلود مستقیم و بدون دردسر بازی مکس پین 

راستی دوستان اندرویدی باید مدت زمانی در حدود دو هفته را منتظر بمانند تا بازی برای پلتفرم آنان نیز عرضه شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. رضا می‌گوید

    ما سیمبینی ها چقدر صبر کنیم اصلا صبر کنیم یا بیخیال شیم.اینطوری که داره پیش میره من گوشی بعدیم یا ایفون باید باشه یا اندرویید

    1. رضا می‌گوید

      خدا بهتون صبر بده

    2. vahid می‌گوید

      من که طرفداره دو آتیشه نوکیا بودم دنبال یه گوشی وردست باسه n8 ام میگردم که میتونه اندرویدی یا ios یی باشه . ناگفته نماند که از اکسپریا اس سونی خیلی خوشم اومده البته هرچند که دوربینش به پای n8 ام نمیرسه