پینترست به جمع سه شبکه اجتماعی محبوب آمریکا پیوست

در گزارش دیگری از این شبکه اجتماعی اعلام شده است که در تنها یک هفته منتهی به 28 ژانویه سال 2012 این شبکه اجتماعی 21.5 میلیون بازدید را به خود اختصاص داده است.

 شبکه اجتماعی پینترست چند وقتی است که به جمع شبکه‌های اجتماعی راه یافته اما خبر جالب این است که این شبکه اجتماعی با توجه به استقبال کاربران اکنون در جمع سه شبکه اجتماعی محبوب جهان جای گرفته است.

طبق نظر سنجی‌هایی که اخیرا صورت گرفته است این شبکه در بین افرادی که در ایالات متحده زندگی می‌کنند یک شبکه مناسب و خوب و محبوب به شمار می‌رود و در واقع این شبکه توانسته است با پایین کشیدن شبکه‌های اجتماعی LinkedIn و تامبلر به رتبه سوم در آمریکا دست پیدا کند.

اگر هنوز از پینترست چیزی نمی‌دانید ابتدا دعوت می‌کنم این مطلب ما با عنوان تمام چیزهایی که لازم است درباره پینترست بدانید! را بخوانید اما به طور خلاصه می‌توان گفت که این شبکه بر اساس تصاویر و بوردهای تصویری تشکیل شده که افراد برای تبادل نظر و گفتگو و نظردهی در مورد آنها دور هم جمع می‌شوند.

در پینترست کاربران و یا بهتر بگوئیم اعضا تصاویری را بر اساس علاقه خود به اصطلاح پین می‌کنند و سایر اعضا این تصاویر را لایک زده و یا در صورت لزوم ریپین و یا در واقع دوباره پین می‌کنند. اعضا می‌توانند کل تصاویر پین شده و یا یک بورد خاص متعلق به یک نفر را دنبال کنند.

در واقع می‌توان گفت  این سایت آمیزه‌ای است از  مجموعه تصاویر و عکس‌های بریده شده از کتاب‌های مختلف، دفتر خاطرات روزانه و چیزهایی که در ته کیفتان قرار دارد و می‌توان گفت مانند روی درب یخچال است که در برخی خانه‌ها مملو از عکس‌های مورد علاقه اعضای آن خانه است.

مرکز تحلیل بازار اکسپرین در گزارشی اعلام کرده است که تعداد اشتراکات و ترافیک این شبکه در ماه‌های ژانویه و فوریه سال 2012 به 50 درصد رشد اشاره دارد. در گزارش دیگری از این شبکه اجتماعی نیز اعلام شده است که در تنها یک هفته منتهی به 28 ژانویه سال 2012 این شبکه اجتماعی 21.5 میلیون بازدید را به خود اختصاص داده است.

در این گزارش همچنین اعلام شده است که گوگل‌پلاس از دسامبر تا آگوست سال گذشته میلادی 800 درصد رشد داشته است و این در حالیست که رشد توییتر وLinkedIn   در یک سال مابین ماه‌های دسامبر سال 2010 تا دسامبر سال 2011 به ترتیب  45  و 98 درصد اعلام شده است.

نکته جالبی که در این گزارش و در مورد شبکه‌های اجتماعی وجود دارد این است که  91 درصد از افراد بزرگسال به طور مرتب از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند و جالب‌تر اینکه فعلا 60 درصد از جمعیت پینترست را زنان تشکیل می‌دهند.

اگر هنوز به این شبکه اجتماعی نپیوسته‌اید و چیزی درباره آن نمی‌دانید این مطلب ما را بخوانید و با توجه به اینکه هنوز عضویت در این شبکه اجتماعی با دعوتنامه امکان‌پذیر است می‌توانید پای همین مطلب و در قسمت نظرات به ما خبر دهید تا دعوتنامه عضویت در این شبکه را برای شما ارسال کنیم.

Source: Cnet

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.