تماشای تریلر ‌فیلم‌های سینمایی با کیفیت HD در برنامه اندروید IMDb

در این نسخه برنامه اندروید IMDb علاوه بر اضافه شدن قابلیت تماشای نسخه HD تیزرهای سینمایی امکانات و قابلیت‌های دیگری همچون پشتیبانی از اندروید 4، استفاده از رابط کاربری بهبود یافته برای پیدا کردن فیلم‌های مورد نظر، و اضافه شدن چرخه تریلرها برای نمایش آخرین تریلر اضافه شده در صفحه اول افزوده شده است.

0

آیا دوستان طرفدار iOS شما هم مثل برادر من به برنامه iTunes Movie Trailers شرکت اپل می‌نازند و دائم آن را به رخ شما می‌کشند که با آن قادرند نسخه تریلر فیلم‌های معروف سینمایی را با کیفیت HD به تماشا بنشینند؟ خب. گویا این دوران به سر رسیده و شما هم می‌توانید با به‌روزرسانی جدید برنامه اندروید IMDb و تماشای نسخه HD تیزر فیلم‌های سینمایی روز به مقابله با آنها بپردازید.

این تنها با کمی تغییر در برنامه اندروید IMDb‌ بدست آمده تا شما بتوانید در به‌روزرسانی جدید این برنامه بجای تماشای نسخه 480p به تماشای نسخه 720p بنشینید. در این نسخه علاوه بر اضافه شدن قابلیت تماشای نسخه HD تیزرهای سینمایی امکانات و قابلیت‌های دیگری همچون پشتیبانی از اندروید 4،  استفاده از رابط کاربری بهبود یافته برای پیدا کردن فیلم‌های مورد نظر، و اضافه شدن چرخه تریلرها برای نمایش آخرین تریلر اضافه شده در صفحه اول افزوده شده است.

تمامی این قابلیت‌های جدید در کنار امکان استفاده از اطلاعات و مشخصات بیش از 2 میلیون فیلم و عنوان تلویزیونی و 4 میلیون بازیگر ، کارگردان و سایر هنرمندان و دست‌اندرکاران فیلم‌هاست.

برای دریافت نسخه جدید برنامه اندروید IMDb می‌توانید به گوگل‌پلی بروید و یا منتظر ارائه نسخه جدید در کافه‌بازار باشید چون هنوز کافه‌بازاری‌ها نسخه جدید را عرضه نکرده‌اند و طبق روال معمول احتمالا در چند ساعت آینده این برنامه نیز به‌روز خواهد شد و توسط اندروید مارکت بازار قادر به دریافت آن خواهید بود.

دریافت از کافه‌بازار

دریافت از گوگل‌پلی

Source: Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.