عرضه اولین به‌روزرسانی نسخه اندروید اینستاگرام

این خبر شاید حسابی نمک بر زخم برخی کاربران iOS باشد که بر این باور بودند که با عرضه نسخه اندروید اینستاگرام ماه عسل آنها با این برنامه به پایان رسیده است.

1

فارنت: نسخه اندروید برنامه پرطرفدار اینستاگرام چند روزیست که عرضه شده و ظاهرا در ماموریت خود برای فیلتریزه کردن تصاویر تلفن‌های همراه کاربران اندروید موفق بوده و برخی کاربران اندروید را حسابی سرگرم کرده است.

نسخه اندروید اینستاگرام در 24 ساعت اول عرضه خود یک میلیون بار دانلود شد و شاید همین استقبال بود که باعث شد اولین به‌روز رسانی برای آن به سرعت عرضه شود.

اولین به‌روز رسانی نسخه اندروید اینستاگرام شامل پشتیبانی از تبلت‌های و وای‌فای برخی دستگاه‌های موجود اندرویدی است.

این خبر شاید حسابی نمک بر زخم برخی کاربران iOS باشد که بر این باور بودند که با عرضه نسخه اندروید اینستاگرام ماه عسل آنها با این برنامه به پایان رسیده و البته با واکنش و جواب منطقی اندرویدی‌ها روبه‌رو شدند و شاید بالاخره به این تتیجه برسند که زمانه عرضه برنامه‌ها در تنها یک بستر نرم‌افزاری (و شاید تک‌همسری بابت همان ماه عسل بالا) به پایان رسیده است.

در این به‌روزرسانی همچنین یک به‌روزرسانی کلیدی دیگری نیز وجود دارد: امکان نصب برنامه بر روی کارت حافظه جانبی SD Card. برخی باگ‌ها و نواقص نیز در این نسخه مرتفع شده است.

اما کاربران تبلت‌های اندرویدی تنها افرادی نبودند که از عرضه این نسخه خوشحال شدند چرا که افرادی هم هستند که به 50 میلیون دلار افزایش سرمایه اینستاگرام با عرضه نسخه اندروید دل بسته‌اند. با این وجود چندان دور از انتظار نیست که منتظر نسخه ویندوزفون برنامه اینستاگرام باشیم.

اگر هنوز نسخه اندروید این برنامه را دریافت نکرده‌اید و یا اندرویدی نیستید و قصد استفاده از این برنامه را دارید. می‌توانید از لینک‌های زیر برای دریافت این برنامه استفاده کنید.

دانلود مستقیم نسخه‌های اندروید و iOS

دانلود از کافه‌بازار

دریافت از گوگل‌پلی

Source: Cnet

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ar30 می‌گوید

    نسخه 1.3 رو تو android 2.3.7 تست کردم نصب نشد!