اضافه کردن یک نمایشگر 5.6 اینچی به دوربین DSLR شما

صفحه نمایش این نمایشگر از 480 هزار پیکسل تشکیل شده است که در مقایسه با صفحه نمایش اصلی دوربین Canon 5D Mark III برخوردار از یک میلیون و 40 هزار پیکسل طبیعتا کیفیت پائین‌تری را شاهد خواهید بود.

0

فارنت: اگر نمایشگر 3.2 اینچی دوربین Canon 5D Mark III که در نوع خود غولی به حساب می‌آید برای شما راضی‌کننده نیست و نیازهای شما را برطرف نمی‌کند محصول جدید Swivi به شما این امکان را خواهد داد تا از یک نمایشگر 5.6 اینچی با مفصل چرخشی بهره برده و تصویری زنده و بزرگ برای مرور و ویرایش آنچه که ثبت کرده‌اید داشته باشید.


این نمایشگر با استفاده از یک قلاب (براکت) به محل اتصال سه‌پایه در بدنه دوربین شما متصل می‌شود و نمایشگر آن از کناره دوربین به سمت بیرون باز می‌شود و با استفاده از درگاه خروجی HDMI با دوربین ارتباط برقرار می‌کند. بنابرین اگر دوربین شما درگاه خروجی HDMI ندارد باید این مورد را در نظر داشته باشید.
صفحه نمایش این نمایشگر از 480 هزار پیکسل تشکیل شده است که در مقایسه با صفحه نمایش اصلی دوربین Canon 5D Mark III برخوردار از یک میلیون و 40 هزار پیکسل طبیعتا کیفیت پائین‌تری را شاهد خواهید بود. اما خب با توجه به اندازه مناسب آن براحتی رضایت خاطر و کیفیت مناسب را برای نمایش به صورت همزمان برای چندین نفر را دارد.


نمایشگر 330 دلاری Swivi انرژی مورد نیاز خود را از یک باطری Canon LP-E6 می‌گیرد اما خب اگر شما از یک دوربین دیگر مانند نیکون استفاده می‌کنید این نمایشگر مبدل یا همان آداپتور ویژه خود را دارد تا از 6 باطری در اندازه AA انرژی خود را تامین کند.
اگر این نمایشگر نظر شما را جلب کرده است تنها باید این موضوع را یادآور شویم که این نمایشگر به وزن و اندازه دوربین فعلی شما اضافه خواهد کرد و بهتر است تنها در مواردی همچون گردش‌های توریستی که واقعا به تماشای همزمان مناظر و تصویر نیاز دارید از آن استفاده کنید.

Source: Gizmodo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.