عرض‌اندام مرسدس‌بنز در بسته جدید فورزا موتور اسپرت 4

برای دریافت این بسته الحاقی فورزا موتور اسپرت 4 شما باید دارای 560 امتیاز مایکروسافت که نزدیک به 7 دلار قیمت دارد باشید که پس از خرید این بسته در حدود 10 اتومبیل به مجموعه خودروهای شما افزوده خواهد شد.

1

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کنسول ایکس‌باکس بدون شک بازی انحصاری و شبیه‌ساز رانندگی فورزا موتور اسپرت 4 است که از ابتدای عرضه در ماه اکتبر 2011 هر از چند گاهی یک بسته الحاقی جدید که  ماشین‌های جدید و اضافی است برای این بازی از سوی مایکروسافت عرضه می‌شود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که بسته الحاقی جدیدی با نام Aplinestars برای این بازی عرضه خواهد شد که دارای خودرو استثنایی مرسدس بنز  SLS AMG GT3 است و کاربران می‌توانند با این خودرو به رقابت بپردازند.

برای دریافت این بسته الحاقی شما باید دارای 560 امتیاز مایکروسافت، که نزدیک به 7 دلار قیمت دارد، باشید که پس از خرید این بسته در حدود 10 اتومبیل به مجموعه خودروهای شما افزوده خواهد شد و سایر خودروها نیز عبارتند از:  Aston Martin Racing AMR One، 2012 Jaguar XKR-S،1995 BMW M5،2011 Maserati Quattroporte Sport GT S،1985 Mazda RX-7 GSL-SE،1972 Mercedes-Benz 300 SEL 6.3،1959 Cadillac Eldorado Biarritz Convertible، 2012 Scion tC و  1997 Volvo 850 R

بنابر اعلام استودیوی سازنده این بازی یعنی استودیوی Turn10 این محتوای قابل دانلود از 4 آوریل در دسترس کاربران خواهد بود.

Source: autoguide

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Still /\li\/E می‌گوید

    البته این بسته های الحاقی ( DLC ها ) هر ماه عرضه میشن و در نهایت 12 ماه هم طول میکشه این فرآیند و پشتیبانی از بازیهاشون برای Forza 2 و Forza 3 هم این کار رو انجام دادن.