آیا جایی لذت‌بخش‌تر از این سینمای شناور برای تماشای فیلم هست؟

تجربه تماشای فیلم در این سینما بسیار شگفت‌انگیز است. تماشاچیان شناور، معلق بودن در هوایی بالاتر از سطح دریا، حضور در فضایی باورنکردنی از یک تالاب و تمرکز بر روی تصاویری شناور یک حس خاص غیرقابل پیش‌بینی و چیزی مانند شناور بودن بر روی یک تخته‌پاره را به انسان می‌دهد.

2

فارنت: جدا از اینکه خود یک فیلم لذت تماشای یک فیلم در سینما را چند برابر می‌کند اما عوامل دیگری همچون خوراکی هنگام تماشای فیلم، سایلنت بود دیگر تماشاچیان، تاریکی کامل در سینما و صدای خوب فیلم به همراه چیزهای دیگری مانند همراه خوب می‌تواند به لذت تماشای فیلم و خاطره‌انگیز کردن آن در سینما کمک کند اما گویا باید دو مورد دیگر را هم به این موارد اضافه کنیم: نسیم دل‌انگیز دریا و صدای امواج!

بله درست خواندید! یک طراح با نام اُله شرین (Ole Scheeren) در حاشیه جشنواره سینمایی فیلم روی صخره‌ها یائونوی که در یک ماه آینده برگزار خواهد شد، یک سینمای شناور با نام سینما مجمع‌الجزایر (Archipelago) ساخته است.نکته جالب اینکه این سینما از مواد بازیافتی درست شده و پس از پایان جشنواره برچیده شده و به عنوان هدیه به اهالی منطقه اهدا خواهد شد.

طراح این سینما در وب‌سایت خود آورده است که تجربه تماشای فیلم در این سینما بسیار شگفت‌انگیز است. تماشاچیان شناور، معلق بودن در هوایی بالاتر از سطح دریا، حضور در فضایی باورنکردنی از یک تالاب و تمرکز بر روی تصاویری شناور یک حس خاص غیرقابل پیش‌بینی و چیزی مانند شناور بودن بر روی یک تخته‌پاره را به انسان می‌دهد.

الان که خوب فکر می‌کنم به فکر تماشاچیانی می‌افتم که حتی از عمق یک متری آب می‌ترسند و به این فکر می‌کنم که تیتر را به این صورت عوض کنم که آیا جایی ترسناک‌تر از این سینمای شناور برای تماشای فیلم هست؟

Source: Gizmodo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. علیرضا می‌گوید

    یادمه جام جهانی 2006 توی برلین هم یه همچین چیزی وسط یکی از رودخونه های برلین گذاشته بودن که بازی ها رو پخش میکرد . از همه جای شهر میشد بازی ها رو با استفاده از اون تماشا کرد .

  2. نام شما می‌گوید

    man kheili baray e in adamha moteasefam.