ده میلیون بار دانلود بازی «پرندگان خشمگین در فضا» در 72 ساعت

این مطلب در پستی در صفحه توئیتر شرکت رویو اعلام شده و البته باید این موضوع را نیز در نظر داشت که این میزان صرف‌نظر از تعداد دانلود‌هائیست که از کانال‌های غیررسمی دریافت شده است.

0

فارنت: بازی پرندگان خشمگین در فضا (Angry Birds Space) که دیگر باید آن را پراستقبال‌ترین بازی شرکت رویو دانست توانسته است در مدت 72 ساعت رکورد 10 میلیون بار دانلود را پشت سر بگذارد.

این مطلب در پستی در صفحه توئیتر شرکت رویو اعلام شده و البته باید این موضوع را نیز در نظر داشت که این میزان صرف‌نظر از تعداد دانلود‌هائیست که از کانال‌های غیررسمی دریافت شده است.

با در نظر گرفتن این آمار باید بازی پرندگان خشمگین در فضا را محبوب‌ترین بازی حال حاضر جهان بر روی زمین دانست.

باید خیلی راحت باشد که حدس بزنیم چه سود سرشاری در این 72 ساعت ازفروش این نسخه پرندگان خشمگین نصیب شرکت رویو شده است. نسخه iOS این بازی به قیمت یک دلار مانند نسخه‌های قبلی به فروش گذاشته شد و نسخه اندروید نیز به صورت رایگان (البته در کنار تبلیغات حاضر در بازی) عرضه شد و نسخه پی‌سی این بازی نیز 6 دلار قیمت داشت. بهر حال برای پی بردن به چند و چون موفقیت اقتصادی رویو در این نسخه از بازی پرندگان خشمگین باید منتظر ارائه آمارهای دقیق‌تری از سوی این شرکت باشیم.

اگر هنوز این بازی را تجربه نکرده‌اید باید آن ضرب‌المثل نصف زندگی را به شما یادآور شویم که در حال به فنا رفتن است. برای بیشتر آشنا شدن با این بازی می‌توانید به اینجا بروید و برای تجربه این بازی نیازی به جستجوی زیاد برای دانلود نیست و می‌توانید تمامی نسخه‌های این بازی را به صورت رایگان از اولین لینک دریافت کنید.

دریافت رایگان تمامی نسخه‌های این بازی

خرید از فروشگاه آی‌تونز   نسخه آیفون   نسخه آی‌پد

دریافت نسخه اندروید از اندروید مارکت 

دریافت نسخه اندروید از کافه بازار

Source: msnbc

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.