گرمای بیشتر آی‌پد جدید در قیاس با آی پد 2 در هنگام بازی!

برخی از مهندسین با استفاده از دستگاه‌های تصویر برداری حرارتی نشان داده‌اند که آی‌پد جدید تا 10 درجه گرم‌تر از نسل قبلی خود شده است

3

فارنت: آزمایشات، بیشتر و بیشتر نشان می‌دهد که آی‌پد جدید به میزان قابل توجهی گرم‌تر از نسل قبلی خود است و برخی از مهندسین با استفاده از دستگاه‌های تصویربرداری حرارتی نشان داده‌اند که آی‌پد جدید تا 10 درجه گرم‌تر از نسل قبلی خود شده و در گزارش دیگری نیز تایید شده است که در هنگام بازی تیغ بران 2 این موضوع صورت می‌گیرد.

مراحل این تست طبق گزارش مهندسان :

“ما بازی تیغ بران 2 را بر روی آی‌پد جدید اپل تست کردیم و بدون وقفه در مدت زمان 45 دقیقه بازی کردیم و اتصال 4G دستگاه نیز به همراه وای‌فای خاموش بود  و درجه حرارت اتاق نیز در حدود 23 درجه بود (توصیه اپل برای دمای بالاتر از 35درجه است) و در کنار آن نیز بر روی آی‌پد 2 نیز با شرایط کاملا مشابه تست فوق را اجرا کردیم.

وقتی با دستگاه درجه حرات پشت آی‌پد جدید را بررسی کردیم داغ‌ترین منطقه به طور مساوی در پشت تبلت تقسیم نشده بود و به عنوان مثال در نزدیکی گوشه صفحه نمایش متمرکز شده بود همان‌طور که در تصاویر نیز مشخص است.

با نتیجه‌گیری‌ها مشخص شد که آی‌پد جدید تا 10 درجه گرم‌تر از آی‌پد 2 است  و در زمانی این داغ‌بودن به حداکثری خود رسید می‌توان با قاطعیت ادعا کرد که باعث ناراحتی کاربر خواهد شد هر چند این داغی برای یک مدت زمان کوتاه بوده باشد”.

گفتنی است که اپل در حال حاضر با انشتار بیانیه‌ای سعی کرده است تا حدودی بر این قضیه سرپوش گذاشته و آنرا عادی جلوه دهد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. zoroastrian می‌گوید

    خب گرم بشه مگه چیه .؟ چرا همه با اپل مشکل دارن .! مگه هیچ گوشی و تبلتی گرم بشه .. سامسونگ گرم نمیکنه.!!!!

    1. رضا می‌گوید

      والا منم نمی دونم چرا اپل این همه وکیل مدافع داره.. خب وقتی بیش از حد استاندارد گرم می کنه صدای وب سایت‌ها و کاربران رو دراورده چرا نباید کسی چیزی بنویسه؟ چون شما چشم و گوش بسته عاشق اپل هستی؟

      1. سجاد می‌گوید

        اپل یعنی ﺧﻮﺩﺍﯾﻪ تکنولوژی