تا زمانی که خودتان حاضر نباشید از عکس خبری نیست!

مطمئنا تاکنون این مورد برای بسیاری از شما پیش آمده است که مامور تنظیم دوربین و تایمر آن و گرفتن یک عکس دسته‌جمعی بوده‌اید و نتوانسته‌اید بموقع خود را جلوی دوربین برسانید و یا ژست و حالت مورد نظر خود را در عکس بگیرید.

1

فارنت: مطمئنا تاکنون این مورد برای بسیاری از شما پیش آمده است که مامور تنظیم دوربین و تایمر آن و گرفتن یک عکس دسته‌جمعی بوده‌اید و نتوانسته‌اید بموقع خود را جلوی دوربین برسانید و یا ژست و حالت مورد نظر خود را در عکس بگیرید. این موضوع حالا که در تعطیلات نوروز به‌سر می‌بریم مطمئنا بیشتر رخ خواهد داد.

حالا مگر چه اتفاقی رخ داده!؟ خب گویا شرکت اپل در سندی که در اداره ثبت اختراعات به ثبت رسانده در فکر رفع این مشکل همواره کاربران در سراسر جهان است.

در فناوری و یا بهتر بگوئیم قابلیتی که اپل قصد دارد به دستگاه‌های آینده خود اضافه کند، قابلیت همیشگی تایمر دوربین به یک تایمر هوشمند تبدیل شده است که با انتخاب کاربر زمان شروع تایمر معکوس عکسبرداری زمانیست که چهره عکاس توسط لنز دوربین در میان جمعیت شناسایی شود.

در توضیحی که در این سند به ثبت رسیده آمده است که در ابتدا دوربین چهره عکاس را ثبت می‌کند و تا زمانی که این چهره را در میان جمعیت حاضر شناسایی نکند تایمر معکوس دوربین شروع بکار نخواهد کرد و این می‌تواند همراه با این باشد که عکاس تا زمانی که از لبخند تمامی حاضرین مطمئن نشده باشد خود نیز در میان جمعیت حاضر نشود.

من که فعلا به کارکرد این فناوری در زمان حضور افراد دوقلو در تصاویر فکر می‌کنم! شما چطور؟

Source: Petapixel

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ایمان می‌گوید

    برای افراد دوقلو راه ساده است.۲ تایی با هم توی عکس حاضر میشن!
    نوروز مبارک