بازی Asphalt 6: Adrenaline HD برای آی‌پد با کیفیت رتینا بروز شد

شرکت معروف گیم لافت بازی بسیار زیبای آسفالت 6:آدرنالین اچ دی را که برای آی‌پد ریلیز کرده بود با عرضه new iPadبا تفکیک پذیری رتینا بروز کرد.

0

فارنت:شرکت معروف گیم لافت بازی بسیار زیبای آسفالت 6:آدرنالین اچ دی را که برای آی‌پد ریلیز کرده بود با عرضه new iPadبا تفکیک پذیری رتینا بروز کرد.

این بازی در حال حاضر با افزایش در حدود 300 مگابایتی حجم از 550 مگابایت به حدود 804 مگابایت علاوه بر افزودن تفکیک پذیری رتینا که در کیفیت بافت‌ها کاملا مشهود است چندین وسیله نقلیه را نیز به مجموعه عظیم خود افزوده است که یکی از آنان خودرو کلاسیک DMC Delorian(همان خودرو بازگشت پروفسور بازگشت به آینده) است و در ضمن مسابقات معروف دریفت توکیو را نیز به مجموعه مسابقات خود افزوده است.

گیم پلی این بازی برای کسانی که با ان آشنایی ندارند مجموعه‌ای از ترمز ،سرعت ،از دور خارج کردن رقبا، نیترو و آدرنالین است که با صدای یک گزارشگر پرحرارت که شما را مدام به جلو رفتن و سرعت بیشتر تهیج می‌کند بسیار لذت بخش تر شده است.

لینک بازی در اپ استور

لینک نسخه کرک شده

پ.ن: راستش خودم اول نگاه بدبینانه‌ای به بازی آسفالت با توجه به سابقه ذهنی از این سری از بازی داشتم ولی اعتراف می‌‌کنم که واقعا نسخه آدرنالین با بروزرسانی جدید چیز دیگری است.

البته من بازی را وقتی به صورت رایگان در اپ استور قرار گرفته بود خریداری کردم و به شما هم پیشنهاد می‌کنم با داشتن برنامه appshopper هیچ وقت برنامه و بازی های رایگان را از دست ندهید.

Source:slashgear

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.