بررسی جزئی‌تر نیو آی‌پد اپل؛ این بار زیر میکروسکوپ!

مطمئنا شما هم از این حرف ما را تایید می‌کنید که صفحه نمایش نسل جدید تبلت شرکت اپل بسیار شفاف‌تر از نسل قبلی خود است و حتی می‌توانید از آن برای رویکردهای علمی‌تر انتخاب کنید و به تماشای صفحه نمایش تبلت خود در زیر میکروسکوپ مشغول باشید.

0

فارنت: مطمئنا شما هم از زمان رونمایی از نسل جدید تبلت شرکت اپل با نام New ipad تصاویر زیادی از آن را دیده و این حرف ما را تایید می‌کنید که صفحه نمایش نسل جدید تبلت شرکت اپل بسیار شفاف‌تر از نسل قبلی خود است و حتی می‌توانید از آن برای رویکردهای علمی‌تر انتخاب کنید و به تماشای صفحه نمایش تبلت خود در زیر میکروسکوپ مشغول باشید.

یکی از نویسندگان وب‌سایت انگجت برای اطمینان بیشتر به بررسی صفحه نمایش تبلت نسل جدید شرکت اپل یعنی New iPad در زیر میکروسکوپ مو مقایسه آن با iPad 2 پرداخته است.

او تبلت آی‌پد 64 گیگاباتی وای‌فای خود را تحت یک میکروسکوپ یو. اس. بی موسوم به یو. اس. بی اسکوپ قرار داده است. همانطور که انتظار می‌رود چیزی فراتر از آن چیزی که با چشم غیرمسلح می‌بینیم بر روی این صفحه نمایش با تراکم بالای پیکسل شاهد هستیم.

همانطور که می‌توانید تصور کنید وقتی که به صفحه نمایش 9. 7 اینچی این تبلت با سه میلیون پیکسل خیره شوید این غیرممکن است که بتوانید بر روی صفحه نمایش تبلت نسل جدید اپل هر نقطه را از نقطه کناری آن تمییز قائل شوید اما خب این موضوع وقتی با یک میکروسکوپ با قدرت 230 برابر بزرگنمایی خیره شوید متفاوت است و به راحتی میسر می‌شود.

شاید بتوانید حدس بزنید که آنچه که در زیر میکروسکوپ شاهد خواهید بود چیزی جز نقاط ریز قرمز، سبز و آبی نخواهد بود که وقتی با صفحه نمایش آی‌پد 2 مقایسه می‌شوند به طور قابل توجهی کوچک‌تر دیده می‌شوند. این بدان معناست که متن نوشته‌ها بر روی صفحه نمایش به راحتی و بدون کمترین بزرگنمایی خواندنی هستند و آیکون‌ها صاف و هموارتر و تصاویر نیز شفاف‌تر دیده می‌شوند.

این مطمئنا به معنای پیشرفتی دراماتیک در کیفیت است اما آیا کیفیت صفحه نمایش به تنهایی باعث خواهد شد که کاربران اپل به فکر ارتقای مدل تبلت خود باشند؟

Source: Engadget

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.