دوربین جادویی نوکیا به سری لومیا نیز می‌آید

از لحاظ سخت افزاری نوکیا 808 دارای پردازنده تک هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی به همراه 512 مگابایت رم است که به خوبی به پلتفرم ویندوز فون‌های فعلی نوکیا نیز نزدیک است.

2

فارنت: چند روز پیش در نمایشگاه بارسلون بود که نوکیا از تلفن همراهی با دوربین 41 مگاپیکسلی موسوم به 808 PureView  رونمایی کرد و فک‌ها را رو به پایین سوق داد! ولی خوب سپس سیستم عامل سیمبین این دستگاه باعث شد کمی این شگفت زدگی کاهش پیدا کند و البته نوکیا در این میان تقصیری ندارد زیرا این پروژه از حدود 5 سال پیش شروع شده بود و بالطبع ویندوز فونی در آن زمان وجود نداشت.

جوهارلو معاون بخش دستگاه‌های هوشمند نوکیا در یک روزنامه فنلاندی اظهار کرده است که فن آوری  PureView در آینده به سری تلفن های همراه لومیا نیز افزوده خواهد شد.

گفتنی  است از لحاظ سخت افزاری نوکیا 808 دارای پردازنده تک هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی به همراه 512 مگابایت رم است که به خوبی به پلتفرم ویندوز فون‌های فعلی نوکیا نیز نزدیک است و این کار نوکیا را بسیار آسان می‌کند.

Source:Gsmarena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Adeeb می‌گوید

    mage Symbian budan jorme?eibe? behtarin OS az nazare amniatie, age moshkelesh open source nabudane,bayad khedmate shoma begam ke android ham open source nist balke tamame command haie in OS sandboxed mishan,va in sandbox mitune har OSi bashe! iOS ham open source nist!
    Android kam virus dare?!tanha real open sorce OS Maemo/Meego e NOKIA hastan!
    ya na!fek konam moshkeletun 20 Million app e ?! man mundam yek ensan chandta app mikhad! shoma hameie app ha ro lazem darin? dar zemn,bishtarin App Download rate marbut be Store.ovi.com hast.

    lotfan alaki be azemate OS tohin nakonin

  2. sajad می‌گوید

    راهی جز این کار نداره ….