25 میلیارد تشکر برای 25 میلیارد بار دانلود!

این خوشحالی فقط برای اپل نیست و اپل این شادی را با کاربری که 25 میلیاردمین دانلود برنامه را انجام داده است با یک گیفت کارت 10 هزار دلاری تقسیم خواهد کرد.

0

فارنت:همین چند روز پیش بود که درباره برنامه اپل برای 25 میلیارد دانلود برنامه از اپ استور نوشتیم و حالا دیگر اپل رکورد 25 میلیارد دانلود را با تشکر ویژه از 25 میلیارد دانلود کاربران جشن گرفته است.

خب سرانجام امروز در سوم ماه مارس این تعداد از 25 میلیارد بار گذشت که رکورد جدیدی در دانلود برنامه از فروشگاه نرم‌افزاری در جهان است و اپل نیز این موفقیت را جشن گرفته است  و البته این خوشحالی فقط برای اپل نیست و اپل این شادی را با کاربری که 25  میلیاردمین دانلود برنامه را انجام داده است با یک گیفت کارت 10 هزار دلاری تقسیم خواهد کرد.

این کاربر خوشبخت قادر خواهد بود با 10 هزار دلار خود از تمامی فروشگاه‌های آنلاین اپل هر چه دوست داشت، خریداری کند و در ضمن این بدان معنی است که این کاربر با اپل آیدی خود دیگر تا سال‌ها احتیاج به خرج کردن حتی یک سنت نیز از جیب خود برای اپ‌استور نخواهد داشت.

برنده این مسابقه اعلام نشده است ولی به احتمال فراوان تا چند ساعت دیگر بر روی وب‌سایت اپل به نمایش درخواهد آمد و البته اگر شما برنده شده باشید به طور حتم یک شخص به نمایندگی از اپل با شما تماس خواهد گرفت.

راستی اگر شما برنده این گیفت 10 هزار دلاری بودید چه چیزهایی از اپل خریداری می‌کردید؟

Source:Apple

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.