همشهری اولین روزنامه ایرانی در Appstore

در راستای توجه روز افزون برنامه نویسان ایران به فروشگاه نرم افزاری اپل، روزنامه همشهری به عنوان اولین روزنامه ایرانی نیز برنامه مخصوص خود را در این فروشگاه قرار داد.

1

فارنت:در راستای توجه روز افزون برنامه نویسان ایران به فروشگاه نرم افزاری اپل، روزنامه همشهری به عنوان اولین روزنامه ایرانی نیز برنامه مخصوص خود را در این فروشگاه قرار داد.

در توضیحات این برنامه آمده است:”همشهری آیفون نسخه IOS  وب سایت همشهری آنلاین است که خود نسخه اینترنتی روزنامه همشهری کاغذی است که پرتیراژترین روزنامه ایران به شمار می‌رود.

همشهری آنلاین شهری الکترونیک است که برای جنبه‌های متعدد زندگی شهری الزامی است و محتوای این برنامه نیز حوزه‌های مختلف خبری ،اطلاعات و مطالب آموزشی در حوزه‌های متعدد است.

فارنت نیز این اتفاق را به فال نیک میگیرد و امیدوار است تا سایر روزنامه و نشریات ایرانی نیز به بعد جدید اطلاع‌رسانی دنیای الکترونیک بپیوندند.

این برنامه به صورت رایگان قابل دانلود از اینجا است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ali می‌گوید

    salam man mikhastam az shoma khahesh konam ke link mostaghim in barnamaro dar satetan begzari man be elat nadash tan apple id nrmitavanam in barnamaro daryaft konam