Optimus Vu غول 5 اینچی ال‌جی برای رقابت با گلکسی‌نوت سامسونگ در راه است!

دیگر باید به تلفن‌های همراه با صفحات نمایش 5 اینچ به بالا عادت کنیم و حالا ال‌جی نیز Optimus Vu اولین تلفن همراه با صفحه نمایش 5 اینچی خود را در کره معرفی خواهد کرد و باید ببینیم که این تلفن‌های همراه را باید در جیب گذاشت یا در کیف!

0

شرکت ال‌جی به صورت رسمی تیزر تبلیغاتی تلفن همراه  Optimus Vu  خود را در کره‌جنوبی پخش کرد که دارای مشخصات سخت‌افزاری جالبی همچون صفحه نمایش 5 اینچی IPS است. این صفحه‌نمایش غول آسا دارای نسبت ابعادی 4:3 است که برای اولین بار است که در تلفن‌های همراه بکار می‌ر‌ود و البته ال‌جی معتقد است این نسبت برای دارندگان تلفن همراه کاربری راحت‌تری! خواهد داشت.

سایر مشخصات سخت‌افزاری این تلفن همراه که البته به صورت رسمی تائید نشده است، عبارت است از: صفحه نمایش با تفکیک‌پذیری 1024×768 پیکسل، پردازنده دو هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی Qualcomm Snapdragon، یک گیگابایت رم، دوربین 8 مگاپیکسلی، 8 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از فناوری NFC

Optimus Vu به طور یقین دارای سیستم عامل اندروید 2.3 خواهد بود و هنوز مشخص نیست که مخصوص بازار کره بوده و یا اینکه توزیع جهانی نیز خواهد داشت.

Source: Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.