گوگل وارد صنعت عینک‌سازی هم می‌شود!

شایعات حکایت از این دارد که باید خود را برای دیدن عینک گوگلی آماده کنیم و البته این عینک با عینک‌های متداول تفاوت زیادی دارید زیرا این عینک دارای سیستم عامل اندروید است.

6

فارنت: شایعات حکایت از این دارد که باید خود را برای دیدن عینک گوگلی آماده کنیم و البته این عینک با عینک‌های متداول تفاوت زیادی دارید زیرا این عینک دارای سیستم عامل اندروید است بله درست خوانده‌اید: اندروید!

این عینک دارای صفحه نمایش شفاف بوده و قدرت برقراری ارتباط از طریق وای‌فای و بلوتوث 4.0 را نیز دارد و البته شنیده‌ها حکایت از گیرنده ماهواره‌ای یا همان GPS نیز است.

البته HUD  فقط برای یک چشم بوده و دارای پیکربندی 3 بعدی نیز نیست و دارای امکاناتی همچون پردازنده ،حافظه ذخیره سازی و رم مانند یک گوشی هوشمند اندرویدی نیز است و خوب حدس و گمان‌ها از این مشخصات حکایت دارد: پردازنده یک گیگاهرتزی ARM A8، رم 256 مگابایتی و 8 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی.

البته هنوز تا معرفی و به بازار آمدن این عینک راه درازی مانده است ولی به هر حال باید منتظر یک شگفتی دیگر از نوع گوگلی باشیم.

راستی به دنیای جیمز باند خوش آمدید.

Source: pocketnow

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. بصیر می‌گوید

    خدا خیرش بده

  2. Bahman می‌گوید

    اولین چیزی که به ذهنم رسید: Solid Eye

  3. Ehsan Kronos می‌گوید

    256 گیگاهرتز؟ مگه سوپر کامپیوتره؟ فکر کنم منظورتون 256 مگاهرتز باشه.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      دوست عزیز یک بار دیگه مطلب رو با دقت بخونید:
      پردازنده یک گیگاهرتزی ARM A8، رم 256 مگابایتی و 8 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی.

  4. کوروش می‌گوید

    این کار گوگل میتونه یه انقلاب به پا کنه همنزار با همون انقلابی که آیفون و آیپد به پا کردند!

  5. Masoud569 می‌گوید

    گوگل وارد چه نمی شود؟