انتشار اولین تصویر از نسل دوم کوچولوی کهکشانی سامسونگ

اطلاعات مندرج در این تصویر حاکی از صفحه نمایش بزرگتر 3. 3 اینچی و دقت صفحه نمایش بالاتر و پردازنده سریعتر 800 مگاهرتزی به نسبت گالکسی‌مینی است.

2

وب‌سایت GSMArena تصویری از یک گوشی را در کنار مشخصاتی از آن منتشر کرده که مشخصات مندرج در کنار گوشی حاکی از ان است که این گوشی، نسل بعدی گلکسی‌مینی سامسونگ با نام تجاری Galaxy Mini 2 S6500 و با نام کد Jenna است.

بنابر اعلام این وب‌سایت این گوشی که شباهت فراوانی با نسل اول گالکسی‌مینی (S5570) دارد در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا رونمایی خواهد شد.

مشخصات فنی گلکسی مینی 2 سامسونگ

اطلاعات مندرج در این تصویر حاکی از صفحه نمایش بزرگتر 3. 3 اینچی و دقت صفحه نمایش بالاتر و پردازنده سریعتر 800 مگاهرتزی به نسبت گلکسی‌مینی است.

این گوشی با گوشه‌های لبه‌گرد خود از 3 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین 3 مگاپیکسلی و قابلیت ارتباط 7. 2 Mbps HSDPA مانند خلف خود برخوردار است. یک مورد شباهت دیگر سیستم عامل اندروید 2. 3 گینگربرد این گوشی است که وفاداری خود به گلکسی‌مینی اول را حفظ کرده است.

هنوز از قیمت این گوشی چیزی اعلام نشده اما با توجه به مشخصات آن قیمتی مشابه قیمت فعلی گالکسی‌مینی می‌توان از آن انتظار داشت. تاریخ عرضه این گوشی نیز فوریه 2012 (ماه جاری) ذکر شده است.

با توجه به عرضه گوشی‌هایی با جدیدترین نسخه اندروید یعنی اندروید 4 توسط شرکت‌های مختلف (مانند شرکت HTC که قصد عرضه 7 گوشی در سال جدید با اندروید 4 را دارد) آیا سامسونگ فکر می‌کند باز هم افرادی وجود دارند که خواهان نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید باشند؟ باید منتظر ماند و دید که اطلاعات این تصویر درز کرده چقدر صحت خواهد داشت. کنگره جهانی موبایل نزدیک است پس صبر می‌کنیم.

Source: Cnet via GSM Arena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مهیار می‌گوید

    آقای “ممد” شما فقط واسه خودت فکر کن، اگه منظورت اون ویدئو کلیپ ضد ابرانی سامسونگه، باید بدونی که اونو نمایندگی سامسونگ در اسرائیل ساخته و نه مرکز جهانی سامسونگ کره جنوبی. زیرا سامسونگی ها میدونن که بزرگترین بازارشون تو خاورمیانه ایرانه و هیچ وقت همچین حماقتی نمیکنن که بخوان از سود سرشار فروش سامسونگ تو ایران چشم پوشی کنن.

  2. ممد می‌گوید

    ببخشیدا ولی دیگه فکر نکنم کسی محصولات سامسونگ رو بخره خود من که به شخصه تحریمش کردم .سامسونگ صهیونیستی مرگ بر اسراییل و نوچه هاش