با این گجت هر لپ‌تاپی را 3بعدی کنید!

فن‌آوری 3 بعدی بدون احتیاج به عینک برای اولین بار در سال 2010 به بازار راه یافت و این اواخر نیز به صورت بسیار جمع و جور در نمایشگر دوربین‌های 3 بعدی و همچنین قاب‌های عکس دیجیتال بکار رفته است.

2

فارنت:فن‌آوری 3 بعدی بدون احتیاج به عینک برای اولین بار در سال 2010 به بازار راه یافت و این اواخر نیز به صورت بسیار جمع و جور در نمایشگر دوربین‌های 3 بعدی و همچنین قاب‌های عکس دیجیتال بکار رفته است.

بسیاری از کاربران آن را در تلفن‌های همراه 3 بعدی و کنسول پرتابل جدید نینتندو یعنی 3DS مشاهده کرده‌اند ولی همچنان زمان آمدن این فناوری به رایانه‌های شخصی  و لپ‌تاپ‌ها با قیمت ارزان در پرده ابهام بود.

شرکتی به نام SpatialView به چنین آرزویی جامه عمل پوشانده و با عرضه 3DeeScreen که ترکیبی از فیلترهای مرکب و لنز عدسی است لپ‌تاپ شما را به یک نمایشگر 3بعدی بدون احتیاج به عینک تبدیل می‌کند.

در واقع این گجت دارای همان تکنولوژی شناخته شده 3D autostereoscopic است و از آینه‌های بسیار کوچک برای ایجاد تصور عمق استفاده می‌کند و در حال حاضر تنها یک نسخه از 3DeeScreen و متناسب با صفحه نمایش 15.6 اینچی لپ‌تاپ عرضه شده است.

ایرن پتلسکی مدیر این شرکت در این مورد می‌گوید:”هدف ما ارائه تجربه برتر 3بعدی برای طیف بسیار وسیعی از کاربران با یک قیمت بسیار معقول است”.

این شرکت اعلام کرده است که اندازه های مختلف صفحه نمایش را برای رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ‌ها به زودی روانه بازار خواهد کرد.‌

Source: slashgear

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. محسن می‌گوید

    درود بر شما اطلاعیه تون بی نقصه ولی توضیحاتش اندکه . سپاسگذارم

  2. shamim می‌گوید

    سلام مطلبتون خوبه اما توضیحاتش کمه. ممنونم