آیا سومین کهکشانی سامسونگ تنها 7 میلیمتر ضخامت دارد؟

به نظر می‌آید مسابقه جدیدی در بین سازندگان تلفن همراه در حال شکل گرفتن است و البته این مسابقه سخت‌افزار قوی‌تر، صفحه نمایش بزرگ‌تر و یا تفکیک‌پذیری بالاتر نیست، این مسابقه جدید در نازک‌بودن و رژیم گرفتن تلفن همراه است.

0

فارنت: به نظر می‌آید مسابقه جدیدی در بین سازندگان تلفن همراه در حال شکل گرفتن است و البته این مسابقه سخت‌افزار قوی‌تر، صفحه نمایش بزرگ‌تر و یا تفکیک‌پذیری بالاتر نیست. این مسابقه جدید در نازک بودن و رژیم گرفتن تلفن همراه است.
همین چندی پیش بود که موتورولا RAZR XT910 با ضخامت تنها 7.1 میلیمتر معرفی شد و حالا شنیده شده که سومین کهکشانی سامسونگ دارای ضخامت تنها 7 میلیمتر است و البته این ضخامت تنها تا پیش از عرضه هووایی Ascend P1 S با ضخامت تنها 6.7 میلیمتر در نیمه دوم سال میلادی رکورددار خواهد بود.

البته باید با توجه به دوربین پیشرفته گلکسی‌اس 3 و همچنین دارا بودن قابلیت LTE کمی به این ضخامت کم با دیده تردید نگریست.

به هر حال باید این نازک بودن را به شایعاتی همچون صفحه نمایش 3 بعدی ، پردازنده 4 هسته‌ای و دوربین 8 مگاپیکسلی ،ضد آب بودن(در اینجا بخوانید) اضافه کنیم.

علی رغم به تعویق افتادن‌های فراوان معرفی گلکسی جدید (در اینجا بخوانید)، انتظار می‌رود سرانجام سومین نسل سوپر تلفن همراه سامسونگ در 22 مارس در مراسم مخصوص اونت سامسونگ معرفی شود.

Source:The Verge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.