شنود کنفرانس تلفنی اف.بی.آی و اسکاتلندیارد از سوی گروه هکرهای ناشناس

تغییر صفحه اول وب‌سایت پلیس بوستون و دست یافتن به اطلاعات شخصی محرمانه خبرچینان در سالت‌لیک‌سیتی از دیگر دستاوردهای این گروه در روز جمعه بود.

1

فارنت: بازرسان اف.بی.آی و اسکاتلندیارد در جریان یک کنفرانس تلفنی در مورد نحوه متلاشی کردن گروه هکرهای ناشناس (آنونیمس)، در حالی به جک گفتن و نظر دادن پرداختند که خبر نداشتند هکرها هم به صحبت آنها گوش می‌کنند.

گروه هکری آنونیمس با انتشار یک مکالمه حدودا 15 دقیقه‌ای بر روی اینترنت و تاکید بر این نکته که این آسیب‌پذیری که ممکن بود در صورت گوش کردن افراد دیگری همچون تروریست‌ها، پیامدهای وخیم‌تری به دنبال داشته باشد، مایه آبروریزی پلیس آمریکا و انگلیس شد.

اما این تنها یکی از حملات آنونیمس بود که روز جمعه شماری از وب‌سایت‌ها در سراسر آمریکا را هک کرد. تغییر صفحه اول وب سایت پلیس بوستون و دست یافتن به اطلاعات شخصی محرمانه خبرچینان در سالت‌لیک‌سیتی از دیگر دستاوردهای این گروه بود.

گروه آنونیمس همچنین هک و تغییر صفحه اول وب‌سایت وزارت دادگستری یونان و سرقت انبوهی از اطلاعات از یک شرکت حقوقی واقع در ویرجینیا که اخیرا از یک تفنگدار دریایی که در کشتار به وقوع پیوسته در سال 2005 در عراق (معروف به قتل عام حدیثا) نقش داشت، دفاع کرده بود را به گردن گرفت.

اقدام موفقیت‌آمیز این هکرها در جاسوسی از کسانی‌که مسئول به دام انداختن آنها بودند، با انتشار مکالمات پلیس در سراسر جهان، چشم‌گیرترین حرکت آنها بود.

اف.بی.آی در بیانیه‌ای اعلام کرد این مکالمات تنها برای ماموران قانون منظور شده بود و به صورت غیرقانونی به دست آمده اما هیچ رخنه‌ای در سیستم‌های اف.بی.آی صورت نگرفته و تحقیقات جنایی برای شناسایی و دستگیری افراد مسئول در حال انجام است.

Source: Physorg

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. CCU می‌گوید

    عجب گروهیه ,خیلی حال میکردم یکی از اونها باشم…