نصب ویندوز ایکس‌پی بر روی گوشی اندرویدی شما!

یکی از اعضای تیم xda-developers روشی را معرفی کرده که بر مبنای آن موفق به نصب ویندوز 95/98/XPبر روی گوشی HTC EVO 3D خود شده است.

3

فارنت: آیا شما هنوز به میراث ماندگار مایکروسافت یعنی ویندوز ایکس‌پی یا 98 و یا حتی 95 چسبیده‌اید؟ البته دو مورد آخر بعید است اما احتمال اینکه لپ‌تاپ شما به یکی از این سیستم عامل‌های قدیمی مایکروسافت آراسته شده باشد بعید نیست و برخی اوقات آرزو کرده‌اید که کاش ویندوزی شبیه همین ویندوزهای قدیمی در اسمارت‌فون خود داشتید.

اگرچه این روزها روزهائیست که ویندوزفون 7 با آن منوی رنگارنگ و تقریبا پیچیده به تلفن‌های همراه هوشمند آمده و تقریبا در حال فراگیر شدن است اما با این حال به شما مژده می‌دهیم که می‌توانید یکی از همین ویندوزهای قدیمی را به صورت کامل بر روی اسمارت‌فون اندرویدی خود نصب کنید.

یکی از اعضای تیم xda-developers  روشی را معرفی کرده که بر مبنای آن موفق به نصب ویندوز  95/98/XPبر روی گوشی HTC EVO 3D خود شده است.

اگر چه طبیعتا به خاطر پردازنده ARM و ساختار نرم‌افزاری x86 این گوشی پس از نصب ویندوزهای قدیمی به‌درد کاربرد‌های روزانه نمی‌خورد اما بهرحال تجربه جالبیست که این توسعه‌دهنده هندی موفق به آن شده  و حتی خروجی HDMI گوشی را نیز فعال کرده است.

فکر نکنم راضی به حذف اندروید دوست‌داشتنی و نصب یکی از ویندوزهای قدیمی بر روی گوشی خود باشید اما بهتر است قضاوت نکنیم و اگر راضی به این کار هستید کافیست راهنمای نصب آن را در این لینک بیابید.

مسئولیت این کار مطمئنا با خود شماست چون من که هوس بازی کردن مین‌روب را در گوشی اندرویدی خود نکرده‌ام!

Source: xda-developers via Engadget

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. muhammad می‌گوید

    سلام خسته نباشید
    راهی هست که فایل و نرم افزار توش نصب کنیم??

  2. محمد می‌گوید

    پیچیده که نگفته میگه قدیمی !!!!!!!!!!!!

  3. nhj می‌گوید

    ویندورز فون بدبخت کجاش منوی پیچیده ای داره ؟