ناسا بازی آنلاین مولتی‌پلیر برای فیس‌بوک ارائه کرد!

ناسا با انتشار این بازی در فیس بوک نشان داد تا چه اندازه به مخاطبان گسترده شبکه‌های اجتماعی اهمیت می‌دهد و در ضمن از آن به عنوان اهرمی برای ترویج هر چه بیشتر سازمان متبوع خود استفاده می‌کند.

0

فارنت:شما چقدر در باره سازمان ناسا، برنامه‌های آن و همچنین جهان هستی می‌دانید زیرا به نظر می‌رسد سازمان فضایی آمریکا بیشتر نگران این موضوع بوده است.

ناسا یک بازی چند نفره (مولتی‌پلیر) در فیس‌بوک با نام Space Race Blastoff  ارائه کرده که دارای محتوای سنجش میزان اطلاعات کاربران است و به عنوان مثال یک سوال آن این مورد است که اولین موشک با سوخت مایع در چه سالی به فضا پرتاب شده است.

بازی دارای مراحل مختلفی است که با ورود به مراحل بالاتر سوالات هم مشکل‌تر می‌شود و در ضمن می‌توانید با سایر کاربران فیس‌بوک و یا دوستانتان به رقابت پرداخته و دانستنی‌های علمی خود را به رخ آنان بکشید.

ناسا با انتشار این بازی در فیس‌بوک نشان داد تا چه اندازه به مخاطبان گسترده شبکه‌های اجتماعی اهمیت می‌دهد و در ضمن از آن به عنوان اهرمی برای ترویج هر چه بیشتر سازمان متبوع خود استفاده می‌کند.

در بخش خبری ناسا در این مورد آمده است که این بازی تاریخ ناسا را برای همگان بازگو کرده و همچنین موجب می‌شود که کاربران بیشتری در علوم فضا پژوهش و تحقیق کنند.

قابل ذکر است که این نخستین بازی آنلاین مولتی‌پلیر سازمان فضایی آمریکا است و شما کاربران عزیز فارنت می توانید در اینجا وارد صفحه اصلی بازی شوید.

Source: Mashable

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.