جشنواره فیلم آیفون با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

آیفون گوشی خوبی است و در ضمن دارای دوربین خیلی بهتری است که به اندازه کافی برای ساخت فیلم خوب به نظر می‌رسد و برای همین هم جشنواره‌ای با نام فستیوال فیلم اریجینال آیفون تشکیل شده است

0

فارنت: آیفون گوشی خوبی است و در ضمن دارای دوربین خیلی بهتری است که به اندازه کافی برای ساخت فیلم خوب به نظر می‌رسد و برای همین هم جشنواره‌ای با نام فستیوال فیلم اریجینال آیفون تشکیل شده است که حالا برندگان را در وب سایت رسمی خود معرفی کرده است که واقعا باید به این برندگان که با آیفون چنین فیلم‌هایی را ساخته‌اند آفرین گفت.

این جشنواره دارای بخش‌هایی همچون ویدیو موسیقی ،داستانی ،غیرداستانی ،برند تجاری و.. است و جایزه بهترین فیلم هم به خانم نانسی لی برای کارگردانی فیلم آلن پتکوویچ تعلق گرفت.

در بیانیه پایانی جشنواره هدف برگزاری این فستیوال را پرورش خلاقیت و استعدادها و ارائه ویترینی برای معرفی این افراد اعلام شده است.

Source:Reuters

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.