سونی 3 مدل جدید دوربین سایبرشات رونمایی کرد

در حدود 80 درصد فروش دوربین‌های سونی مربوط به رده ارزان قیمت‌هاست و تنها 20 درصد فروش این بخش مربوط به دوربین های گران قیمت و حرفه‌ای است که مدیر بخش آمریکایی سونی اعتقاد دارد که این رقم هم رو به کاهش است.

1

فارنت:در حدود 80 درصد فروش دوربین‌های سونی مربوط به رده ارزان قیمت‌هاست و تنها 20 درصد فروش این بخش مربوط به دوربین‌های گران‌قیمت و حرفه‌ای است که مدیر بخش امریکایی سونی اعتقاد دارد که این رقم هم رو به کاهش است.

با این حال این شرکت به تازگی از 3 مدل جدید دوربین سری سایبرشات خود که بیشتر در رده ارزان‌قیمت و میان‌قیمت قرار می‌گیرند در نیویورک رونمایی کرده است.

مدل اول که  WX50 نام دارد قیمتی 199 دلاری دارد و مدل WX70  نیز در حدود 299 دلار قیمت دارد که هر دو دارای سنسور 16 مگاپیکسلی CMOS هستند که سونی در این مورد می‌گوید:

“می‌دانیم که مگاپیکسل بیشتر ضامن کیفیت بالاتر نیست اما با توجه به اینکه کاربران به این عدد اهمیت زیادی می‌دهند مجبور به افزایش مگاپیکسل دوربین‌های خود هستیم”.

هر دو این دوربین‌ها دارای 5 برابر زوم اپتیکال بوده و دارای  قابلیت فیلم‌برداری 1080i  با نرخ 60 فریم در ثانیه هستند و تنها تفاوتشان در اندازه صفحه نمایش و نوع قابلیت آنهاست، به طوری‌که WX70 دارای صفحه‌نمایش 3 اینچی لمسی است ولی WX50 دارای صفحه نمایش 2.7 اینچی عادی و بدون قابلیت لمسی است.

سومین دوربین معرفی شده شرکت سونی TX200V نام دارد و دارای قاب تمام شیشه‌ای بوده و لنز کارل زایس آن دارای 5 برابر بزرگنمایی اپتیکال است و دارای کارکردهایی همچون ضد آب، ضد شوک، گرد و غبار و طراحی  بسیار باریک است.

سنسور 18 مگاپیکسلی CMOS به همراه صفحه نمایش 3.3 اینچی OLED لمسی، کارکرد فوق‌العاده در شرایط کم‌نور و فیلم‌برداری 1080p از سایر مشخصات این دوربین 499 دلاری است که به همراه دو مدل قبلی از ماه مارس در دسترس خواهند بود.

Source: theverge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. علی می‌گوید

    این سایت Verge هم ترکونده ها. خوشم میاد ازش خبرهاش کوتاه و مفیده