عظیم‌ترین بارش برف تاریخ جهان در لوگوی امروز گوگل!

آن‌طور که در تاریخ آمده است در سال 1887 در منطقه Fort Keogh در Montana بارش برف از نظر مقیاس هواشناسی 15 اینچ (38 سانتیمتر) درج شده و گفته می‌شود از آسمان گوی‌های یخ زده برفی در اندازه یک پیتزای کوچک به زمین ‌افتاده است.

3

فارنت: من چندان مطمئن نیستم که در آن زمان این موضوع را چگونه اندازه گرفته‌اند اما آن‌طور که امروز (هشتم بهمن ماه) گوگل با لوگوی خود ادعا کرده یکصد و بیست و پنجمین سالگرد وقوع عظیم‌ترین بارش برف تاریخ جهان است.

آن‌طور که در تاریخ آمده است در سال 1887 در منطقه Fort Keogh در Montana بارش برف از نظر مقیاس هواشناسی 15 اینچ (38 سانتیمتر) درج شده و گفته می‌شود از آسمان گوی‌های یخ زده برفی در اندازه یک پیتزای کوچک به زمین می‌افتاده است. اگر چه باور کردنی به نظر نمی‌رسد اما این موضوعیست که نیویورک‌تایمز بر احتمال وقوع آن صحه می‌گذارد اما توضیح بیشتری در خصوص علت وقوع آن نداده است.

این روزها در شمال غربی ایالات متحده برف‌هایی به مراتب سنگین‌تر می‌بارد که باور کردن این موضوع را برای اهالی این منطقه آسان می‌کند.

لوگوی امروز گوگل (شنبه 8 بهمن ماه)‌ تنها در ایالات متحده و بریتانیا قابل مشاهده است و اگر به این لوگو با روش‌هایی که خودتان بهتر بلدید دسترسی دارید، کافیست بر روی لوگوی گوگل کلیک کنید تا شاهد فرو افتادن گوی بزرگ برفی باشید.

اما اگر مانند ما دسترسی ندارید کافیست ویدیوی زیر را به تماشا بنشینید تا به نسبت دوستان خط بالا چیز کمتری عایدتان نشده باشد!

Source: Wired

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. حامد می‌گوید

    فارنت فوق العادست
    پاینده باشید

  2. atoofian می‌گوید

    بسیار سایت خوبی دارید و مطالب مفید است خسته نباشید.

  3. Saeed می‌گوید

    ممنون که وب فارسی را غنی تر میکنید