تغییر استراتژی HTC در سال 2012

سال گذشته میلادی برای غول تایوانی سال پرفراز و نشیبی بود زیرا با عرضه مدل‌های جدید سود خوبی به این شرکت سرازیر شد ولی مشکلات فنی برخی از مدل ها باعث شد تا سود 3 ماهه چهارم این شرکت کاهش پیدا کنذ.

4

فارنت: سال گذشته میلادی برای غول تایوانی سال پرفراز و نشیبی بود زیرا با عرضه مدل‌های جدید سود خوبی به این شرکت سرازیر شد ولی مشکلات فنی برخی از مدل ها باعث شد تا سود 3 ماهه چهارم این شرکت کاهش پیدا کند.

این شرکت پس از یک بررسی به این نتیجه رسیده است که بهترین راه برای فروش بیشتر در بازار مکاره تلفن همراه عدم ارائه سیل وار مدل‌های جدید به بازار و ارائه تعداد محدودی تلفن همراه با برترین کیفیت و با مشخصات فنی ممتاز است.

فیل رابرتسون از HTC در این مورد می‌گوید:”ما قصد تجدید نظر کامل در تولید مدل‌های جدید تلفن همراه داریم و حتی در این راه ممکن است تولید تبلت را محدود کرده و در سال جاری میلادی فقط یک تبلت معرفی کنیم ولی خوب به پای سامسونگ در معرفی مدل‌های جدید نخواهیم رسید”.

درحالی که بازار تلفن های همراه هوشمند بیشتر تشنه موبایل‌هایی با قیمت کم و متوسط است این سوال برای این غول تایوانی وجود دارد که آیا آنها می خواهند با تولید گوشی‌های گران قیمت و ممتاز به شرکت‌هایی مانند اپل بپیوندند که در این صورت باید خطر اینکه تمام تخم مرغ‌ها در یک سبد باشد را به جان خریده و بالطبع اگرنتوانند به فروش مورد انتظار دست پیدا کنند دچار زیان‌های عمده‌ای خواهد شد.

انتظار می‌رود مدل‌های جدید شرکت HTC که دارای ویژگی‌های فوق باشند در 3 ماهه دوم سال جاری میلادی معرفی شوند.

Source:Poketnow

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    آخه آدم باید انقدر ابله باشه که دو برابر ارزش گوشی پول بده تا اپل بگیره بعد هم هز اونجایی که 95% اپل دار ها تو ایران برای کلاس این برند رو انتخاب میکنند 150 هزار هم پول نرم افزار میدن..
    یه apple id هم که میحوان بسازند خودشونو باید بکشن ویـــــــــــ پ؟ـــــــــــــ ان و هزار بامبول دیگه تا اکانت بسازن از app های رایگان ای تیونز استفاده کنن اونم با بد بختی..
    آقا مگه مجبوری اپل بگیری که مجبور شی جیلبریکش کنی که کلی لگ و مشکل برات ایجاد شده..
    اگه تو امریکا بودی یا جایی که تحریمت نمیکردن باشه برو اپل بگیر..
    تازه اونم اگه سواد کار کردن با اسمارت فون رو داشتی نه اینکه چهار تا عکس بگیری و اس ام اس بزنی و یه انگری برد هم بدی بیرون برات بریزن 24 ییی با اون بازی کنی..
    آخه ما تو ایران چقدر بدبختیم چرا هرکس با توجه به نیازهاش گوشی انتخاب نمیکنه؟!!!
    تو هر زمینه ما ته بی جنبه ایممم..

  2. بهروز می‌گوید

    علیرغم اینکه از محصولات اپل خیلی خوشم میاد (پولشم دارم) ولی به خاطر همین طرفدارای کشته مردش دورش رو خط کشیدم و از برند سونی اریکسون یا HTC استفاده می‌کنم

  3. amir می‌گوید

    واقعا خنده داره اگر هر شرکتی چپ بره هم میگین استیو دیروز سمت چپ رفت پس اینم تقلیده خواهشا دیگه بس کنید این تقلید از بس این کلمه تقلید رو از طرفداران اپل شنیدم حالم داره بد میشه بخاطره همینه که میگن طرفداران اپل تعصب بیخودی دارند هر وقت تونستید ثابت کنید ازتون تقلید شده اونوقت بیاین بگین تقلید

  4. حسین می‌گوید

    خدایا این شرکتا دارن تو این مورد هم از اپل تقلید میکنند! کپی برداری از اپل آخه تا کی؟!