ایکس‌باکس بعدی شش برابر قوی‌تر خواهد بود

اگر چه این موضوع خبر خوشایندی است اما این پایان خبر نیست و موضوع ناخوشایند این است که تا اکتبر و یا نوامبر سال 2013 از ایکس‌باکس بعدی خبری نخواهد بود.

0

فارنت: وب‌سایت معتبر IGN به نقل از منابع نزدیک خود در پروژه ایکس‌باکس بعدی شرکت مایکروسافت اعلام کرد که کنسول جدید از شش برابر قدرت گرافیکی بیشتر نسبت به ایکس‌باکس 360 برخوردار است و از 20 درصد کارآیی بیشتر نسبت به کنسول شرکت نینتندو بهره می‌برد.

اگر چه دو موضوع بالاخبر خوشایندی است اما این پایان خبر نیست و موضوع ناخوشایند این است که تا اکتبر و یا نوامبر سال 2013 از ایکس‌باکس بعدی خبری نخواهد بود.

منبع معتبر آی‌جی‌ان همچنین اعلام کرده است که پردازنده گرافیکی ایکس‌باکس 720 (و یا هر چیزی که نام خواهد گرفت..!) از انتهای سال جاری میلادی تولید خواهد شد و بر پایه سری 6000 AMD  به جای سری جدید 7000 خواهد بود و با این مشخصات چندان از کارت گرافیکی 80 دلاری Radeon HD 6670 دور نخواهد بود.

اگر چه این موضوع که بالاخره شایعات و اخبار در خصوص نسل بعدی ایکس‌باکس آغاز شده است خوشحال‌کننده است اما اینکه باید برای این کنسول تا سال 2013 صبر کنیم کار را دشوار می‌کند!

Source: Gizmodo Via IGN

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.