آیفون 5 دارای دوربین سوپراسپرت جدید سونی!

این غول ژاپنی سنسور جدید CMOS طراحی کرده که بسیار جمع و جور بوده و به همین دلیل به راحتی در داخل تلفن‌های هوشمند و باریک بکار می‌رود و حالا که سونی دوربین آیفون 4S را طراحی کرده است گمانه زنی‌ها حکایت از بکار رفتن این سنسورر جدید در آیفون 5 است.

0

فارنت: بخش دوربین شرکت سونی این روزها سرش بسیار شلوغ است زیرا این شرکت در حال طراحی سنسور جدیدی برای تلفن های همراه هوشمند است.

این غول ژاپنی سنسور جدید CMOS  طراحی کرده که بسیار جمع و جور بوده و به همین دلیل به راحتی در داخل تلفن‌های هوشمند و باریک بکار می‌رود و حالا که سونی دوربین آیفون 4S  را طراحی کرده است گمانه زنی‌ها حکایت از بکار رفتن این سنسورر جدید در آیفون 5 است.

جالب‌ترین نکته در مورد این سنسورها این است که از انها برای ضبط ویدیوهای HDR  استفاده می‌شود که دارای قابلیت‌هایی همچون رنج دینامیکی بالا و تعادل در بین نقاط سایه و نقاط برجسته است و همین به ایجاد یک ویدیوی متعادل با بیشترین جزئیات کمک فراوانی می‌کند که در تصویر زیر به خوبی تفاوت دو سنسور مشخص است.

البته شما در حال حاضر می توانید تصاویر HDR  را با دوربین آیفون و آیفون  4S  تهیه کنید ولی توانایی تولید ویدیوهای HDR  هنوز در تلفن‌های همراه هوشمند بکار برده نشده است.

در ضمن این سنسورها دارای فناوری RGBW که شامل 4 رنگ قرمز ،سبز ،آبی و سفید هستند که بسیار برای عکس برداری در شرایط کم نور به کمک کاربر خواهد آمد.

پیش بینی می‌شود از این سنسور جدید در آیفون 5 و یا محصولات جدید اندرویدی شرکت سونی استفاده شود.

Source:Cnet

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.