گوشی‌ جی‌شاک کاسیو: ضدضربه، ضدآب و ضد همه‌چیز حتی زیبایی!

آنطور که بر قاب پشتی این گوشی زمخت نقش بسته بود قادر به تحمل سقوط از ارتفاع 3 متری، تحمل عمق آب 10 متری و تحمل وزن یک تن بر روی خود را دارد.

11

فارنت: اگر چه پیش از این شرکت کاسیو محصولاتی همچون ساعت‌های جی‌شاک که به تلفن‌های همراه هوشمند متصل می‌شوند، عرضه کرده و از عرضه تلفن‌های همراه زمخت و تنومند خبر داده اما برای اولین بار است که یکی از این محصولات را می‌توان به چشم دید.

شرکت کاسیو در نمایشگاه دو هفته پیش CES 2012 نمونه اولیه تلفن همراه هوشمند اندرویدی خود را به نمایش گذاشت که بنا بر گزارش‌ها و آنطور که بر قاب پشتی این گوشی زمخت نقش بسته بود قادر به تحمل سقوط از ارتفاع 3 متری، تحمل عمق آب 10 متری و تحمل وزن یک تن بر روی خود را دارد.

سیستم عامل نصب شده بر روی این گوشی آن‌طور که در تصاویر پیداست سیستم عامل اندروید است اما به طور رسمی از سوی شرکت کاسیو اطلاعاتی به بیرون درز پیدا نکرده و تنها اطلاعات بدست امده از تصاویر گرفته شده از این گوشی در محفظه شیشه‌ای در نمایشگاه CES 2012  است که خودمان هم نمی‌دانیم چرا پس از گذشت دو هفته در وب‌سایت‌های خبری خارجی منتشر شده است.

Source: DroidLife via The Verge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

11 نظر برای این مطلب
  1. منیره نجفی می‌گوید

    سلام ازکجا باید خرید کنیم

  2. hamed می‌گوید

    از کجا میشه تهیه کرد ؟

  3. حسین می‌گوید

    چگونه بخرم

  4. zarbat می‌گوید

    واقعا این گوشی آخرهمه ی گوشی هاست اینقدراین گوشی ازنظرزیبایی صفرمن این گوشی رودارم توی آب داغ سوخت

    1. کاوه می‌گوید

      از کجا گرفتی

    2. مسیح می‌گوید

      من هم یه مدل دارم 8 ساله دارم ازش استفاده میکنم سیستمش واقعا قویه 16 گیگ حافظه داخلی داره 15 گیگش مال سیستمشه 8 گیگم رمشه خدای گیمه اسفالت 9 روش ریختم فقط باطریش گیر نمیاد من خودم چون ژاپن اشنا دارم گرفتم اگه نه الاننابود شده بود

  5. حماد می‌گوید

    گوشی خیلی خوبی از کجا بخریم

  6. ADIOS می‌گوید

    لامصب چی هست این بترکونه. خوشم اومد اندروید هم زده. خوراکه باهاش روپایی بزنی

  7. پدرام می‌گوید

    واقعا از هر گوشی که تابحال دیدم قشنگتره حتی از اپل هم زیباتره

  8. مهمان می‌گوید

    دوبار ساعت G-SHOCK بنداز دستت بعد میفهمی چرا طراحیش اینطوره بعد بنویس ضد زیبایی.

  9. mehrdad می‌گوید

    واقعا هنر یعنی این
    خیلی زیباست