آمار فروش ثانیه‌ای ویندوز 7؛ بیش از مجموع فروش مک، iOS و اندروید‌!

اگر چه شرکت مایکروسافت تلفن همراه اختصاصی ندارد و هنوز فروش ویندوز 8 را آغاز نکرده و کسی چندان انتظار رکوردشکنی از این شرکت را ندارد اما نباید فراموش کنیم که این شرکت هر ثانیه در حال فروش هنگفتی از سیستم عامل روز خود یعنی ویندوز 7 است.

1

فارنت: تعداد ویندوز 7 های به‌فروش رفته در هر ثانیه توسط شرکت مایکروسافت بیش از مجموع تعداد مک، iOS و اندروید‌های نصب شده بر روی دستگاه‌های مختلف است.

اگر چه شرکت مایکروسافت تلفن همراه اختصاصی ندارد و هنوز فروش ویندوز 8 را آغاز نکرده و کسی چندان انتظار رکوردشکنی از این شرکت را ندارد اما نباید فراموش کنیم که این شرکت هر ثانیه در حال فروش هنگفتی از سیستم عامل روز خود یعنی ویندوز 7 است که اگر آنها را روی هم بگذاریم برج بلندمرتبه‌ای را تشکیل می‌دهد که از فروش ثانیه به ثانیه تمام سیستم عامل‌هایی که در چند خط بالاتر ذکر کردیم، بیشتر است.

کافیست گزارش اخیر مایکروسافت مبنی بر فروش 525 میلیون لایسنس ویندوز 7 تاکنون را برای مقایسه در نظر بگیریم. از اکتبر 2009 تا کنون اپل تقریبا 35 میلیون نسخه سیستم عامل مک را به فروش رسانده و احتمالا این رقم در خصوص سیستم عامل همراه iOS 250 میلیون نسخه است. گوگل نیز تقریبا در همین حدود 250 میلیون نسخه اندروید را به فروش رسانده و در گوشی‌ها و دستگاه‌های قابل حمل فعال کرده است.

شاید شما هم از سیستم‌عامل‌های دیگری نیز که وجود دارند سخن به میان آورید اما آیا آنها اصلا ارزش به حساب آوردن در بین این ارقام را دارند؟ لابد به سراغ حساب و کتاب و جمع زدن رفته‌اید و به فکر آن چند میلیون اختلاف حساب ما هستید؟ خب چند دقیقه از آغاز خواندن این مطلب گذشته؟ مطمئنا آمار ویندوز فراتر رفته! لطفا ماشین حساب خود را کنار بگذارید و به فکر افزایش آمار فروش ثانیه به ثانیه ویندوز 7 باشید!

Source: Gizmodo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. CCU می‌گوید

    با سلام
    حقشه ,محصول خوب = فروش عالی