سامسونگ گلکسی اس 3 و آیفون 5 ضدآب هستند!

در حال حاضر شایعات مختلفی پیرامون نسل سوم کهکشانی سامسونگ وجود دارد ولی این یکی هیجان انگیزتر است زیرا یک خرده فروش بزرگ بریتانیایی عقیده دارد که تلفن همراه جدید سامسونگ علاوه بر داشتن جدیدترین فن آوری‌ها ضد آب نیز خواهد بود.

0

فارنت:در حال حاضر شایعات مختلفی پیرامون نسل سوم کهکشانی سامسونگ وجود دارد ولی این یکی هیجان انگیزتر است زیرا یک خرده فروش بزرگ بریتانیایی عقیده دارد که تلفن همراه جدید سامسونگ علاوه بر داشتن جدیدترین فن آوری‌ها ضد آب نیز خواهد بود و همچنین بر اساس همین گزاش اپل نیز برای آیفون 5 چنین خوابی دیده است.

شایع شده است که این دو تلفن همراه از قابلیت نانوکوتینگ بر روی تراشه‌های خود بهره می‌برند که آن را در برابر آب غیر قابل نفوذ می‌کند.

گفتنی است که این فناوری توسط شرکتی به نام Liquipel ابداع و توسعه یافته است که البته از فناوری مشابه نوکیا که در ماه اکتبر رونمای شد جدیدتر و مطمئن‌تر است و دارای محاسنی همچون عدم افزایش حجم و وزن تلفن همراه نیز است.

Source:Gsmarena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.