فراخوان 89 هزار خودرو سری مینی شرکت BMW به خاطر پمپ آب!

نزدیک به 89 هزار خودروی سری مینی شرکت BMW از جمله خودروی بسیار معروف مینی‌کوپر از سوی شعبه آمریکای این شرکت به خاطر مشکلات پمپ آب که در شرایط بسیار خاص سبب آتش‌سوزی در موتور خودرو شده است، فراخوان شده‌اند.

0

این فراخوان 3 ماه پس از افتتاح اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه آمریکا و در پاسخ به گزارش 12 مورد آتش‌سوزی در خودروهای تولیدشده BMW از سوی این سازمان صورت گرفته است. بر اساس این گزارش در پنج مورد، این نقص منجر به نابودی کامل خودرو سری مینی شرکت BMW شده اما خوشبختانه هیچ گونه جراحات و یا صدمات جانی به رانندگان و سرنشینان وارد نشده است.

وسایل نقلیه یاد شده عبارت از هفت مدل سری مینی تولید شده در بین سال‌های 2007 تا 2011 است که در حدود 235 هزار و 535 دستگاه از آنان در جهان و  88 هزار و 911 دستگاه در داخل آمریکا در حال تردد هستند.

ناتالی بائوترز سخنگوی BMW در این خصوص با اعلام اینکه «این برای ما یک مشکل کاملاً جدی است ولی به ندرت این مسائل در شرکت پیش می‌آید»، افزود: «ما از طریق پست صاحبان این خودروها را آگاه کرده و برای آنان پمپ آب رایگان نصب می‌کنیم».

اریک نوبل مدیر موسسه کارلب که یک موسسه تحقیقاتی در صنعت اتومبیل است در این مورد اعتقاد دارد که شرکت BMW از این فراخوان بسیار ضربه خورده  و آن را لکه‌ای برای برند تجاری خود می‌داند.

Source: latimes

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.