CES 2012/ ال‌جی Spectrum؛ مدعی جدید واضح‌ترین صفحه نمایش جهان

Spectrum یک پردازنده دو هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی Qualcomm با محافظ صفحه نمایش Gorilla دارد. این گوشی با نسخه 2.3 آندروید کار می‌کند که البته قابل ارتقا است.

2

فارنت: شرکت ال‌جی در نمایشگاه امسال CES در لاس‌وگاس با رونمایی از تلفن همراه هوشمند Spectrum خود نشان داد که تلاش عجیبی را برای ربودن عنوان باکیفیت‌ترین صفحه نمایش از صفحه نمایش‌های موسوم به AMOLED آغاز کرده است.


گوشی Spectrum شرکت ال‌جی که با فن‌آوری نسل چهارم LTE کار می‌کند، از جمله محصولات الکترونیکی است که در نمایشگاه فن‌آوری CES 2012 به نمایش درآمد.
بزرگترین ویژگی این تلفن همراه، نمایشگر کیفیت بالای 1280 در 720 آن است. گوشی جدید ال‌جی که قرار است برای استفاده در شبکه ورایزون وایرلس عرضه شود، دارای فن‌آوری صفحه نمایش مشابه مورد استفاده در تلویزیون‌های HD شرکت ال‌جی است.
این گوشی به نسل جدیدی از نمایشگر های موبایل IPS LCD تحت عنوان True HD IPS مجهز شده استکه شرکت ال‌جی در کنفرانس امسال سعی در مقایسه و نشان دادن برتری این صفحه نمایش در مقایسه با صفحه نمایش‌های موسم به Super AMOLED داشت.
شرکت ال‌جی در این کنفرانس سعی دارد ثابت کند که صفحه نمایش True HD IPS از نظر وضوح بر و طبیعی بودن رنگ‌ها برتر از AMOLED است.
صفحه نمایش 4.5 اینچی گوشی جدید ال‌جی تراکم پیکسل فوق‌العاده 329 پیکسل بر اینچ را نشان می‌دهد که در قیاس با Retina با 326 پیکسل بر اینچ برتری نشان می‌دهد اما در قیاس با صفحات Super Amoled همچنان بازنده است.
Spectrum یک پردازنده دو هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی Qualcomm با محافظ صفحه نمایش Gorilla دارد. این گوشی با نسخه 2.3 آندروید کار می‌کند که البته قابل ارتقا است و از خدمات گوگل موبایل شامل جی‌میل، یوتیوب، گوگل‌تاک، گوگل سرچ و گوگل مپز پشتیبانی می‌کند و به اندروید مارکت دسترسی دارد.
در پشت این گوشی یک دوربین هشت مگاپیکسلی با قابلیت زوم خودکار و فلش LED قرار دارد که تصاویر ویدیویی را با کیفیت 1080 پیکسل ضبط می‌کند و یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی نیز برای چت ویدیویی در مقابل گوشی گنجانده شده است. این گوشی نسخه 3.0 بلوتوث را دارد و یک کارت حافظه Micro SD 16 گیگابایتی به همراه آن عرضه می‌شود و می‌توانید آن را تا حداکثر 32 گیگابایت ارتقا دهید.

Source: Gizmag

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. UGD می‌گوید

    سلام فارنت جان
    امسال نمایشگاه CES رو مثل هر سال خوب پوشش دادی. بنده ام با سایت حقیرم دارم تلاش میکنم این نمایشگاه رو پوشش بدم.
    راستی دل هم دیگه اوترابوک زد

  2. علی ارغوان می‌گوید

    شما که خودتون دیروز Xperia S رو معرفی کردید
    اکسپریا اس Pixel Densityـش بیشتره… Spectrum روز قبلش اعلام شد