CES 2012/ مایکروسافت بالاخره کینکت را میهمان ویندوز می‌کند!

استیو بالمر اعلام کرد که تاکنون در حدود 18 میلیون کینکت به فروش رفته و تلفیق کینکت با ایکس‌باکس یک تلفیق میمون و مبارک برای مایکروسافت با سودآوری فراوان بخصوص در ایام تعطیلات سال نو میلادی بوده است.

1

فارنت: استیو بالمر مدیرعامل شرکت مایکروسافت در همایش سالانه این شرکت در CES 2012 اعلام کرد که برنامه‌های زیادی بر اساس کنترل حرکتی کینکت که به صورت اریجینال برای ایکس‌باکس360  و در پاسخ به کنترل حرکتی نینتندو تولید شده، ساخته شده است.

بالمر همچنین اعلام کرد که تاکنون در حدود 18 میلیون کینکت به فروش رفته و تلفیق کینکت با ایکس‌باکس یک تلفیق میمون و مبارک برای مایکروسافت با سودآوری فراوان بخصوص در ایام تعطیلات سال نو میلادی بوده است.

مایکروسافت می‌خواهد که کینکت در مرکز هرگونه سرگرمی باشد و برای همین قصد دارد تا این سنسور حرکتی را به رایانه‌های شخصی با سیستم عامل ویندوز نیز بیاورد.

مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرد که در اول ماه فوریه (دوزادهم بمهن ماه) برنامه مخصوص کینکت برای رایانه‌های شخصی را عرضه خواهد کرد و در ضمن در این تاریخ نقطه عطف بعدی برای ویندوز 8 با افتتاح فروشگاه نرم‌افزاری رقم خواهد خورد.

Source: Cnet

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ar30 می‌گوید

    Eyval :X