وعده توشیبا برای عرضه نازک‌ترین تبلت و اولترابوک جهان در CES2012

این شرکت همچنین اعلام کرده است که قصد دارد مدل اولیه تبلت OLED ضدآب خود را در به نمایش بگذارد که این تبلت قادر به شارژ به صورت بی‌سیم نیز است. یک تلویزیون 3بعدی 55 اینچی با فناوریQFHD ‌با فناوری بی‌نیاز از عینک نیز از جمله دیگر محصولات توشیبا در این نمایشگاه خواهد بود.

0

فارنت: توشیبا قصد دارد نازک‌ترین تبلت و اولترابوک جهان را در نمایشگاه CES2012  که از هفته آینده در لس‌آنجلس آغاز به کار خواهد کرد، رونمایی کند.

البته این شرکت با توجه به آخرین محصول خود در این بازار که Z830 نام دارد (تصویر زیر) چندان هم با این عنوان ناآشنا نیست اما با این حال دوباره قصد دارد تا با عرضه نازک‌ترین تبلت 10.1 اینچی و نازک‌ترین اولترابوک 13.3 اینچی نام خود را دوباره ثبت کند.

توشیبا همچنین اعلام کرده است که قصد دارد یک مدل اولیه (پروتایپ) تبلت OLED ضدآب را در CES2012 به نمایش بگذارد که این تبلت قادر به شارژ به صورت بی‌سیم نیز است. یک تلویزیون 3بعدی 55 اینچی با فناوریQFHD  ‌با فناوری بی‌نیاز از عینک نیز از جمله دیگر محصولات توشیبا در این نمایشگاه خواهد بود.

توشیبا هنوز جزئیات بیشتر و یا نام محصولات جدید خود را اعلام نکرده و مثل اینکه باید با هم تا هنگام برگزار نمایشگاه در هفته آینده منتظر بمانیم. امسال بوی خبرهای خوبی از این نمایشگاه به مشام می‌رسد و می‌توانید خبرهای خوبی را از این نمایشگاه در فارنت بخوانید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.