گوگل برنامه جعلی Siri را از اندروید مارکت حذف کرد

این شرکت حتی لوگوی رسمی سیری اپل را بر روی برنامه خود قرار داد و تا 28 دسامبر نیز این برنامه بر روی بیش از 1000 دستگاه نصب شده بود و حتی مدعی شده بود که این همان برنامه سیری اپل است که به صورت رسمی بر روی اندروید نیز پورت شده است.

0

بعد از اینکه اپل به صورت رسمی دستیار شخصی سیری را برای iPhone 4S  ارائه کرد بسیاری از برنامه‌های مبتنی بر دستیار شخصی صوتی در اندروید مارکت متولد شدند و یک توسعه دهنده نیز یک برنامه با نام سیری:برنامه رسمی را در اندروید مارکت قرار داد تا از این آب گل آلود حسابی ماهی بگیرد.

این شرکت حتی لوگوی رسمی سیری اپل را بر روی برنامه خود قرار داد و تا 28 دسامبر نیز این برنامه بر روی بیش از 1000 دستگاه نصب شده بود و حتی  مدعی شده بود که این همان برنامه سیری اپل است که به صورت رسمی بر روی اندروید نیز پورت شده است.

شرکت گوگل به صورت سریع به این شیاد بازی واکنش سریع نشان داد که باعث تحسین ما نیز شد و با دادن توضیحات روشن این برنامه را از روی اندروید مارکت حذف کرد.

Source:Via PoketNow

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.